Poviedky 04
Najvyššie učenie
„Ak sa chceš naučiť mágiu, musíš ísť k inému guruovi, poznám jedného. Už som o ňom hovoril. No, čo som ťa naučil o joge, a cvičil si ju dosť dobre, skoro výborne, musíš zosúladiť z mágiou. Lebo mágia sa zakladá na joge. Sebapoznanie o svojom tele, a svojej psychike nestačí. Musíš ísť hlbšie do seba, a ovládať to, čo si v joge len vycvičil do určitej miery. Čo viem ja, to vieš i Ty, i keď je medzi nami rozdiel asi tridsať ročný. Nechcem Ťa zastrašiť, no je možné, že Ťa mágia tak zaťaží, že ju nezvládneš. Ale, máš výhodu, že si v Indii, kde na tieto sily verí veľa ľudí, čo sa postráda na západe. Tam žijú hmotným spôsobom života i Tí takzvaný učitelia pravdy. No málo je vínimok. Záleží len na tom, akú máš psychiku a koľko si schopný sa obetovať, pre to, čo si sa rozhodol, a ja Ťa nechcem ovplyvňovať, lebo by to bolo stavanie sa Ti do cesty, a to by mohlo spôsobiť tvoj úpadok, či rozhádzať Náš vzťah, majster a žiak. No dnes už majster z majstrom. Budeš mať čo robiť sám zo sebou. Musíš si zvykať na iné pocity, vnemy a premýšľať, kedy, ako a koľko ich zaťažovať. Jednou vetou, budeš mať čo robiť –no vždy maj na mysli, mágia je súčasťou života, ale nie je dôležitá. Vyššie už je láska ku Krišnovi, a všetkému, čo stvoril. No musíš i naďalej dodržiavať zásady jogy, sú takmer na vlas rovnaké, ako v mágii. Už Ti nemám čo povedať. Pripravil si sa na cestu. Zobral si si, čo si uznal za vhodné, a teraz choď za učiteľom mágie Lindhom, býva neďaleko sám, a dodržiava zásady mágie takmer celý život. Môžeš vyraziť na juh, vedie tam i cesta. Na ceste, kde býva križuje sa cesta z malou riekou. Choď po rieke, asi jednu míľu. Nájdeš tam dom, a čakaj, až si Ťa Lidandha všimne. Aby si ho nevyrušil v meditácii, či v magickom cvičení. Čo môže trvať i dve –tri hodiny. Uznáva tiež Krišnu, čiže vo viere nebude problém, veď všetci sa držíme Krišnovho učenia, a veríme v Neho. Povedal som Ti to najdôležitejšie, choď v ústrety novému, pre Teba, učeniu. Haré Krišna.“, dokončil rozlúčkovú reč učiteľ jogy Mattannghalli, a odprevadil žiaka -v joge už majstra Ráhula.
„Tak neváhaj, a choď. Haré Krišna.“, povedal na rozlúčku Mattannghalli.
„Ďakujem, majster Mattannghalli -Haré Krišna.“, opakoval Ráhul a poklonili sa navzájom, na znak úcty, a šiel po chodníku až k rieke, kde sa otočil, a ďalej pokračoval po prúde rieky, až po spomínaný dom.
„Konečne sa budem mať s kým podeliť o svoje učenie.“, povedal na privítanie učiteľ mágie Lidandha, „Haré Krišna.“, dodal, „Moje učenie to samozrejme nie je, ale do určitej časti ho viem, no nepoviem pokiaľ ho viem, aby si si ma vážil. Lebo vidím, že si mladý, a ja mám o pár rokov viac, asi tak o tridsať. Tak isto, ako Tvoj predchádzajúci učiteľ jogy Mattannghalli. Neboj sa, viem o Tebe z meditácií a z pár duševných kontaktov. Sledoval som Ťa asi päť dní, no vedel som o tomto asi dva roky, keď ma na toto upozornili moje sny, potom vidiny, a nakoniec vysoký duchovia –myslím, že niektorý polobohovia. No musíš mi odpustiť, som akýsi ukecaný, bo dlho som nevidel ľudskú tvár, okrem tých, čo sem prichádzajú z iných svetov, na pokec a predania si poznania navzájom. No veď postupne uvidíš ako žijem, poď a prejdi tamto, tam je Tvoja izba. Mám ich tu niekoľko, jednu si vyber a nezabudni cvičiť. Ak budeš mať otázky, pýtaj sa, no nie teraz. Bo sa pôjdeme posilniť –prasádam, večera.
„Haré Krišna.“, povedal Ráhul, a poklonili sa Ráhul a Lidandha navzájom, ako sa patrí na zdvorilých ľudí, a šli dovnútra.
„Tvoj majster Mattannghalli, Ťa správne informoval, že mágia je trocha iná, než joga. V mágii je toľko nových vecí, čo nepoznáš. Napríklad únava stavu vedomia, v joge máš problém vo výdrži, a občas vydržať v danej ásane, ale únavu stavu vedomia poznáš len čiastočne. Zo spomínanej únavy sa môžeš i zblázniť, bo únava stavu vedomia vychádza zo sebakontroly. Unavíš sebakontrolu a potom sa budeš chovať, ako „zmyslov zbavený“, sa hovorí na západe, u Nás sa „zmyslov zbavený“ považuje ten, čo opustil telo, astrálne putuje, či smrťou, alebo ešte je telo astrálne spojené z telom hmotným. Vedomie unavíš –vybiješ a musíš v kľude čakať, než sa samo dobyje, či ho iný dobyjú. A to je otázka samo liečenia tela, alebo iných polobohov, alebo ich služobníkov duchovných. Únavu stavu vedomia spoznáš i Ty, ale nesmieš ho unavovať stále, bo naozaj zošalieš –čiže všetko z mierou.
A teraz poď. Mám ako zvyčajne trocha ryže, a zopár dúškov čaju, na posilnenie tvojho tela po ceste.“
„Človek, nie len cvičiaci mágiu, dodržiava –mali by všetci, určité zásady a cvičenia na udržovanie kľudnej mysle. Mystický jogín, z rozháranou mysľou, veľmi nenapreduje, oproti človeku z kľudnou mysľou, upretou ku Krišnovi. Pretože, z kľudnou mysľou, držíš všetko čo máš práve na mysli, čo cítiš, vidíš –čiže vnímaš, a nepustíš to len tak na rozbehnutého koňa, ktorý sa práve otáča na neznámi smer. Nestačí len držať a vnímať, treba sa i rozhodovať, a to si sa naučil v joge u Tvojho majstra Mattannghalliho. Vedomím –Tebou, riadiš svoje telo, vnímaš, udržuješ v chode organizmus, a rozhoduješ sa. To všetko robí vedomie, Ty. Ale to už z jogy poznáš. Vnímaš, riadiš svoj chod myšlienok, a udržuješ organizmus pri živote. Teraz, sa musíš naučiť vycítiť viac hmatom a vedomím uvidieť, čo cítiš. A to sú mystické sily – v Číne sa tomu hovorí čchi, jin –jang, čo robia zázraky podľa ľudí, u mňa a podobných, ako som ja, je to bežné a samozrejmé. Veď všetko vzniklo vďaka Krišnovím energiám, ktoré sú i v mantre Haré Krišna. Všetko si Krišna vďaka nim udržiava, skrze polobohov. Celý vesmír, sú akési kvadratické častice časopriestorového vesmíru, ktoré tvoria priestor, a mimo priestor vo vesmíry, v ktorom sa nachádzame –existujeme. Vesmír –guľa, je na povrchu akoby sieťka. Tam, kde sa krížia čiary –body kvadratických častíc, sú body –zdroje, ktoré vytvárajú energie, čo udržujú vesmír v hromade a v chode. Čiže vesmír má hranice, no zatiaľ sa rozťahuje v tejto guli od stredu, čo vzniklo veľkým výbuchom. Vesmír sa rozťahuje v tej guli, no hranice tej gule, ešte nedosiahla, a ani tak skoro nedosiahne. Tie skrížené čiary –body, na povrchu –i z vnútra zároveň sú spomínané hranice, ktoré sú zdrojom energie. Táto energia tvorí malé čiastočky, voľným okom neviditeľné, no človek vďaka mágii, mystickým silám, môže byť ešte menší než sú spomínané čiastočky. A potom zistí, že po týchto čiastočkách, je už len zdroj energií –rôzneho druhu. Tejto energii sa hovorí na západe plazma. Ktorá je vo všetkých vesmíroch, čo stvoril Boh –Krišna. Nie všetky vesmíry majú čas a priestor. Sú vesmíry i iného charakteru, podstaty, povaha z mimo priestorom, ako Náš, i bez mimo priestoru. V Našom vesmíre, je v mimo priestore Nebo. Bránu medzi priestorom a mimo priestorom tvorí čas. Trením, čo vzniká v priestore hmotou o „steny“ priestoru a mimo priestoru, čiže čas, vzniká čosi, čo živý stavebné jednotky astrálneho –astrálnych tiel. No táto energia, pri trení, sa premieňa na iné energie. Zakrivenie času –energie, odpudzujú hmotu, nie dušu, preto je duša nesmrteľná –večná v našom vesmíre. Tak isto, ako na guli vesmíru, i vo vesmíry existuje akési priestorovo –mimo priestorové mriežky, ktoré zakrivujú hmotu, aby sa nedostala do mimo priestoru, no neplatí to úplne pre dušu. Tá sa dostáva čiastočne do mimo priestoru, čo zapríčiňuje stále rovnaké vedomie v tele. No za spolu pomoci energií z mimo priestoru získava duša odtiaľ nadprirodzené schopnosti –mystické sily. Čo veľa ľudí hmotne založených odmieta. A to je im na škodu. Čím menej veria, tým viac sa zamotávajú do kolobehu existencie, a preto sa musia viac a viac a stále dookola rodiť do tohto hmotného sveta. Ak uveria Krišnovi, získajú vedomie, čo sa im v budúcom živote pripomenie. Ak to dokážu opakovať, do viacerých životov, prestanú sa rodiť do priestoru a pôjdu do mimo priestoru –neba, duša. Po skončení existencie tohto vesmíru, pôjdu do iného, lepšieho. No len vtedy, ak získajú lásku k Bohu –ku Krišnovi. Až potom dostanú to, čo má Krišna –oslobodenie od hmoty a získanie lásky a múdrosti. Máš nejaké otázky ?“, skončil reč učiteľ Lidandha z otázkou pre Ráhula, jeho nového žiaka.
„Ako je to zo spokojnosťou, čo sa učí v nijame, vnútorných vzťahoch, santóše, kde sa píše: Spokojnosťou sa získa vynikajúci stav šťastia a mieru. A Ja túžim po acintja –šakti, po čarovných energiách Krišnu ?“.
„Toho sa báť nemusíš. Vo svojom vnútri cítiš, a vidíš veľkú rezervu svojho vedomia, čo sa dá osedlať. Keďže chceš viac, a nemáš zdravotné problémy, cítiš jednoduchosť v zložitosti jogy, a jej bohatosť voči sebe, a veľkú rezervu, prečo neskúsiť viac ?. Keď ženám rastú prsia, a vedia ako si ich zväčšiť, i mágiou, prečo nespraviť niečo naviac ?, pre ich krásu, zdravie, a potešenie ?. Keďže po tom túžiš, je nádej, že sa naozaj niečo naučíš, a si schopný pre to niečo obetovať, a bude Ťa to baviť. Ak by si teraz skončil s poznávaním, a dodržiaval len to, čo vieš –zastavil by si sa v múdrosti, ktorú Ti ponúkam. Mám ju od svojho učiteľa, ktorý sa v živote nevyznal, na o tomto vedel veľa, za svojho života v hmotnom tele, a teraz vie určite viac, na planéte Krišny –Krišnalóke. Ďalšie vedomosti mám od vysokých duchov, mimozemšťanov, a samotného Krišnu. To Ti môžem ponúknuť. Vieš o joge, prečo nespoznať ďalšie učenie, čo takmer nikto v tomto hmotnom svete nevie ?. Keď chce bytosť, či už v tele, alebo bez hmotného tela, niečo vedieť, a je to učenie, ktoré naväzuje na ďalšie učenie, a je to v poznaní niečoho nového, čo vytvoril Krišna, prečo sa to nenaučiť ?. Môže Ti to pomôcť viac sa priblížiť k Najvyššiemu, a pochopiť Jeho jednoduchú lásku a silu k všetkému, i k mágii, ktorá je súčasťou života, a učenia. Nebudem Ti naprávať to, čo už vieš a nahradzovať novým, bo joga je všestranne využiteľná. Len Ti prehĺbim niektoré poznatky, čo sú v joge len spomenuté, alebo voči mágii málo vysvetlené. Pokúsim sa Ti to vysvetliť, nielen slovami, ale i čarami –mágiou, a dúfam, že všetko čo viem ja, budeš i Ty za nejaký čas ovládať, a naučíš sa niečo viac. Teraz choď do miestnosti cvičenia, a uvažuj v meditácii. Nechaj svojho vnútorného pozorovateľa –seba, dušu pochopiť, čo som Ti povedal. No pamätaj, máš dostatok času, a v mágii sa nedá ponáhľať. Iba ak by Ti pomohli z vyšších svetov, či samotný Krišna. Môžeš použiť i jogu nidrú –jogový spánok a v ňom meditáciu bo nastáva noc. Cvič až do rána, na začiatok Ťa unavím –vedomie, aby si vedel, čo je únava. Zajtra sa o Nej môžeme pozhovárať. Haré Krišna.“, povedal nakoniec Lidandha, a poklonili sa navzájom a Ráhul odišiel do cvičiacej miestnosti cvičiť.
„Počas joga nidrej –jogového spánku, som občas i zaspal na chvíľu. Po nejakom čase som sa zobudil a z námahou som sa z bdenia –stavu normálneho, dostal opäť do joga nidrej. Bo nie som zvyknutý cvičiť celú noc, asi dva –či tri razy sa to stalo. No som opäť pri dokonalom bdení, ako pri zmysloch. Mám i trocha unavené vedomie –seba –dušu. Podľa toho si uvedomujem, že potrebujem na ďalšie cvičenie oddych, venovať sa hmotným veciam.“, povedal žiak Ráhul.
„Mám vo svojich poznámkach o mágii i niekoľko obrázkov. Môžeš nad nimi z ľahkosťou mysle pozerať, možno Ti niekto predá pár obrázkov –myšlienky do Teba –duše, a doplníš nejaké iné poznanie svetov, vesmírov, či princíp ich fungovania. Ale nie na dlho, potom prestávku, a učiť sa o mágii z písiem. Po obede sa budeme modliť ku Krišnovi, nášmu stvoriteľovi a otcovi. A dám Ti voľno do večere –môžeš chodiť po lese a zbierať plody prírody, alebo sa snažiť splynúť z prírodou, a vnímať, že i ona má vplyv na človeka, ale nezablúď. Teraz poď so mnou, dám Ti tie poznámky a kresby, i písacie potreby. A keď nebudeš schopný sa sústrediť, choď radšej do prírody a vnímaj jednoduchú krásu prírody ktorej si i Ty súčasťou. Vráť sa vtedy, keď uznáš za vhodné, že môžeš sa učiť ďalej. Ak náhodou zablúdiš, nájdem si Ťa pomocou mágie.“, hovoril po ceste ku knihám majster Lidandha, a splnil, čo sľúbil. Dal svojmu žiakovi potrebné veci na čítanie a písanie, a keď sa rozchádzali, dodal majster Lidandha „Neuč sa, a nepremýšľaj nasilu.“, a rozišli sa z úklonom a pozdravom Haré Krišna.
„Počas pozerania sa na obrázky, čo Ste mi dali, som sa trocha unavil –ja duša, nie telo. Preto som uznal za vhodné sa pozrieť do lesa, a uvoľniť sa. Po obede som sa učil z písiem o mágii, ako Ste mi poradil, a premýšľal som voľne nad tým. Je toto poznanie trocha zložitejšie, než som myslel. V podstate ide len o prácu vedomia –duše, nie hmotného tela. Len som si potvrdil to, čo som o mágii tušil. A že je taká jednoduchá, ale náročná na sebakontrolu a silu vedomia som zistil po všeobecnom prečítaní o mágii, a som prekvapený z toho, že moje úvahy o mágii boli aspoň trocha také, čo sa blížili k pravde.“, povedal žiak Ráhul zaujato svoje myšlienky majstrovi Lidandhovi.
„Mágia je jednoduchá vo svojej zložitosti. Jednoduchá v tom, že sa všetky cvičenia na seba podobajú, zložitá je v pocitoch, psychológii a rozmanitosti, ktorú ponúka. Ale je dôležitá, bo bez nej by nič neexistovalo, sú to acintija –šakty, čo udržujú všetko, čo stvoril Krišna. Odovzdal si sa mu z úctou a vierou. Dal si mu i svoju časť lásky, ostatná je orientovaná z napätím k mágii. A očakávaš jej výsledky, čo Ťa povzbudzuje napredovať. Čiže máš predsavzatie, ktoré Ti môžem splniť. No len do určitej miery, bo na mágiu je potreba veľmi veľa času. A v tomto hmotnom svete ho za jeden život mať nebudeš... . A teraz, máš otázky na Tvoje cvičenie ohľadom na minulú noc –joga nidrú –jogový spánok ?“, spýtal sa majster Lidandha svojho žiaka Ráhula.
„Áno. Podľa toho, čo Ste mi dali cvičiť minulú noc usudzujem, že nezvládnem ešte dobre jogu nidrú –jogový spánok.“
„Ak chce niekto cvičiť jogu nidrú –jogový spánok, musí ovládať meditáciu vedomú i nevedomú, určitý čas, i neurčitý čas. Mať voľnú myseľ, a schopnosť sa sústrediť na dýchanie niekoľko hodín. Udržať myseľ len na jednu navodenú predstavu –myšlienku, chvíľu či dlho. Ako napríklad zrakom duše i cítiť acintja –sakty pod telom, čo sa postupom času, a pri tom istom cvičení vydržať tak isto myslieť na nič –iba na tie energie, stane sa skutočnosťou. A na to je potrebná silná viera a poctivé cvičenie. Lebo oklameš sám seba, a takmer nič nedosiahneš. Síce acintja –šakty, ale budú Ti robiť problémy, neovládneš ich dobre, a spôsobia Ti zdravotné problémy. Kvôli tomu musíš mať voľnú myseľ, a to hocikedy, keď si povieš. Ak to nie si schopný, cvičíš zle, si nervózny –nevyrovnaný sám zo sebou, alebo máš zdravotné problémy fyzického, či astrálneho tela. Najprv by si mal cvičiť uzdravovanie sa mágiou. Na to je potrebná predstavivosť, a viera v kladný výsledok. Samozrejme je dôležité i cvičenie dobýjania sa energiami. Dajú sa použiť i acintja –šakty, energie magické, ktoré zároveň využiješ i na uzdravenie svojho tela. Astrálne telo dobyješ a zároveň vyliečiš telo hmotné. Len Ti to prospeje, no unaví vedomie. Po tomto cvičení bude vhodná i prechádzka po lese a splývanie z prírodou. Pozorovať jej krásu, a počuť jej tichosť v hlbokom lese. No z láskou k Najvyššiemu –Krišnovi, a ďakovať Mu, že máš lásku k Bohu, i k tomu, že pre Teba vytvoril to, čo máš, a existuje okolo Teba. Bo láskou vzniklo toto všetko.
Počas cvičenia joga nidrej –jogového spánku, si uvedomuj dýchanie, čo poznáš z jogy, ktorú Ťa učil majster jogy Mattannghalli. To nechce nič, len cvik, nič viac. Ako toto porekadlo, ktoré si dobre zapamätaj: Ak sa stále snažíš, dostaneš sa do cieľa. Čím viac sa snažíš, tým si ďalej od cieľa. Túto noc nemusíš cvičiť jogu nidrú –jogový spánok. Než pôjdeš spať, trocha si zacvič na kondíciu tela pomocou jogy, a po nej medituj o tom čo som Ti povedal o výdrži a cviku v joga nidrej.. Uvidíme sa zajtra ráno. Haré Krišna.“, dodal pozdrav majster Lidandha, svojmu žiakovi Ráhulovi, poklonili sa a šli každý do svojej izby na cvičenie a potom spať. No majster Lidandha, ešte túto noc astrálne cestoval.
„Dnes v noci budeš opäť cvičiť joga nidrú –jogový spánok, no len do určitej nočnej hodiny, v ktorú prídem do tvojej cvičiacej izby. Budeš si cvičiť predstavu v sebe –duši, a zároveň pocity hmatové medzi podložkou a tvojím telom. No čiastočne to vnikne i do Tvojho tela, veď sa jedná o pocity, ktoré sú hmotné a nervy v tele to zistia a povedia to mozgu. Potom to zosúladiť v joga nidrej –v jogovom spánku z hmatom a vnútorným zrakom –Tebou –dušou do hromady. A tieto pocity udržať stále v pozornosti v tele hmotnom. Občas si sprav prestávku, lebo vyčerpáš svoje astrálne telo o energie a Tvoje vedomie oslabne. Z toho dôvodu som Ti dnes zakázal cvičiť jogu, či akékoľvek cvičenie, a nechal som Ťa celý deň chodiť po lese a v ňom sa i stravovať. Vnímať jeho krásu a počuť jeho ticho. A len po obede som Ti dovolil jednobodové sústredenie a ukľudnil si myseľ, na chvíľu. Máš nejaké otázky, ešte než sa rozídeme ?“, spýtal sa majster Lidandha žiaka Ráhula.
„Ako, a z čím začať skorej ?, Z predstavou acintja –šakty , energiami medzi telom a podložkou, alebo z pocitmi hmatovými ?“
„Najprv postupne, ako Ťa učil majster Mattannghalli jogu, pokiaľ prídeš po pocity hmatové, v tom bode sa zastav, a skús si predstaviť to, čo cítiš. Viem, že to hneď nepôjde, ale treba skúšať –učiť sa na vlastných omyloch a víťazstvách. Ak niečo zastavíš, je problém rozbehnúť, ak s tým začínaš len dnes v noci. Preto som Ti povedal, že si rob i prestávky. Ak sa Ti nebude dariť, prestaň, pouvažuj v joga nidrej –v jogovom spánku, a medituj o tom, kde si spravil chybu. Ide o prevedenie pozornosti na iné cvičenie, po cvičení. No vieš, že prevod cvičenia na iné cvičenie sa robí uvolnene, akoby samo od seba, zľahka, nenásilne. Aby si sa vyhol duševným kolapsom a nervozite. Jednoducho zmeniť mágiu, no voľné premýšľanie v joga nidrej –v jogovom spánku. To poznáš z jogy. Predstavivosť, a vidieť to, čo cítiš, nie je zo začiatku ľahké, preto nedaj sa odradiť od prvých neúspechov. Ak budeš si istý, kde si spravil chybu, pokračuj vo vycítení a predstavení si acintja –šakty, čarovných energií, a zvoľna zvyšuj citlivosť pocitov. No, až vtedy, keď sa budeš cítiť dobre. I tento bod je dôležitý. Ak sa budeš cítiť unavený, len medituj. Nie je dobré, ak sa budeš presilovať hneď zo začiatku.
Spojenie tretieho oka –vedomia –Tebou z pocitmi, sa dá dosť ľahko zvládnuť, bo už z tým máš aké –také skúsenosti z cvičenia jogy. V podstate ide o splynutie energií Tebou –vedomím z telom hmotným a energiami acintja –šakty. O ostatnom už musíš meditovať sám. Pred začatím z joga nidrou –jogovým spánkom a vyciťovaním a videním acintja –šakty, čarovných energií, a ich vzájomnom spojení, medituj. V meditácii uvažuj o mojich slovách, a potom cvič, prídem Ťa pozrieť v tú hodinu,.. Haré Krišna.“, povedal majster Lidandha, svojmu žiakovi Ráhulovi, poklonili sa navzájom, a šli každý do svojej izby cvičiť.
Majster Lidandha pomaly vošiel do cvičiacej izby svojho žiaka. Povedal monotónnym hlasom potichu: „Ráhul,... Ráhul,... Ráhul,... pomaly sa zobuďte,... pomaly sa zobuďte,... a neľaknite sa... .“.
„Óóch,... som zaspal.“
„To nič. Choďte si ľahnúť do svojej izby a spite, nemusíte sa ráno budiť, keď je skoro. Môžete si i trochu pospať. Tu máte sviečku.“, a podal majster Lidandha, druhú sviečku, čo držal svojmu žiakovi Ráhulovi, a bez slov vyšli z cvičiacej miestnosti žiaka, a potom šli obidvaja do svojich izieb. Žiak Ráhul šiel spať. No majster Lidandha šiel cvičiť jogu nidrú –jogový spánok až do rána.
„Na dnes si cvič meditáciu, a v nej premýšľaj, prečo si zaspal. Po obede budeme cvičiť z energiami. Ako, sa nechaj prekvapiť. Po skončení meditácie Tvojej, nerob nič. Ničím sa nezaťažuj. Chodiť po lese, a byť z prírodou v harmónii. To bude dnešná Tvoja do obedná práca. Ak budeš hladný v lese, zober si pár, koľko uznáš za vhodné z plodov prírody. Nezabudni sa modliť, môžeš i v lese, či po skončení meditácie, alebo ešte pred ňou. Aby sa nám, a hlavne Tebe, darilo v čarovaní, čo bude po obede. A nezabudni si dobre oddýchnuť, hlavne ide o Tvoje duševné zdravie.
„Dobrý deň, môžem Vám nejako pomôcť ?, ešte som tu v lese nikoho nestretol“, povedal Ráhul akémusi chlapcovi pekného tela, „Ale veď Vy Ste Krišna !?!?“, prekvapil sa Ráhul.
„Áno, je pekné, že si na mňa spomínaš, a občas na mňa myslíš. Preto Ti dávam niekedy i svoje vedomie, ako ostatným dobrým jogínom. Moje vedomie je i v Tebe, v každom, len ho treba prebudiť, a osloviť. Potom, či už láskou, alebo cvikom, či tým i tým dohromady, vzniká viera, a tá sa na mňa napája. Samozrejme, viem to ešte skôr, než s tým začneš, no i tak, kto čaká, ten sa dočká. Viem o Tvojich chybách v joge i mágii. Cítiš ohrozenie zdravého rozumu, trocha ospalosti i trocha zvláštnej únavy, čo si doteraz nepoznal. Tvoj učiteľ –guru, o tom vie, no Ja som mu povedal, že Ti poviem ako na to. No nebudeš si to pamätať, premýšľaním na to prídeš, nie každému sa ukážem. Iba ak by svoj vzťah myslel vážne, i keď neskôr zabudne. Ale, vráti sa z ešte pokornejšou a väčšou láskou. A teraz choď na obed. Budeš si pamätať len niečo z Nášho rozhovoru, nie všetko. Aby si na sebe pracoval. A videniam v mysli sa nediv, ale ich kroť na Vimany Šástry –Mahábhárata a Rámájana. Dobrú chuť, a ďakujem za prasádam.“, povedal Krišna a šiel ďalej iným smerom, než prišiel a zmizol. Prekvapený Ráhul vedel len to, že Ho videl, a navyše akýsi rozhovor. Rozradostený bežal za majstrom Lidandhom a rozpovedal mu to, na čo sa pamätal, a dodal: „Zo stretnutia Krišny, si chcem na všetko spomenúť, čo mi povedal. Je možné, milovať z takou radosťou a nadšením niekoho, o ktorom som doteraz len počul hovoriť ?. Majster, veril som Vám, čo Ste vraveli o Vašich stykoch z iných svetov, no až teraz som vo Vás spoznal skutočného oddaného. Ak by Ste bol Boh, poklonil by som sa Vám. No nieste Bohom, iba jeho služobník a oddaný, a môj učiteľ. Ďakujem Vám za to, čo Ste pre mňa urobili, že Ste ma voviedli do sveta mágie, poznania, pokory, viery a hlavne, lásky k Bohu, a všetkému, čo patrí svetu –čo stvoril Krišna. Ktorého som videl iba raz, čo si moja duševná pamäť –ja pamätám, ale o láske ktorú rozdáva po stretnutí s Ním, som vedel už z učenia jogy, ale je nádherne krásna, smutná, upokojujúca, tichá, nežná –proste, dokonalá. Ako sa Vám odmením za to, že Ste ma ku Krišnovi poslali ?“, spýtal sa krásne rozladený a nadšený Ráhul.
„Nič od Teba nežiadam, iba Tvoju vieru a lásku, čo si si takou nádhernou zmenou života získal ku Krišnovi. Prosím zostaň v nej. Nepodliehaj trom kvalitám prírody –dobra, vášne a nevedomosti. Ale vždy mysli na Krišnu, dúfaj v Neho, maj Ho ako prvého medzi svojimi –čo poznáš. Mne neďakuj, ale jemu. On je láska, viera, cieľ tvojich ciest –a zároveň, Tvoj najväčší oddaný, lebo chce aj Teba mať rád, takým istým spôsobom, ako si Ho ctíš Ty, to isté –no nekonečne veľa cíti On k Tebe, ku každému a k všetkému, čo stvoril. Ver Mu, a dôjdeš k Nemu. Dnes už mágiu cvičiť nemusíš, bo si získal oveľa viac, než je akási mágia. Medituj, modli sa v meditácii, dúfaj a nádej, čo Ti dal samotný Krišna a rozjímaj o Ňom, a možno odhalíš, čo o Ňom vieš z minulosti. A nezabudni: Podľa svojej minulosti, spoznáš svoju budúcnosť. Milovať niekoho takou veľkou láskou, je možné. Už si si to overil, teraz to spoznáš. Nechaj sa viesť láskou a vierou. Láska Ťa vyslobodí, viera posilní a nádej Ti dá šancu. Ak máš nádej v Krišnu, mágia bude pre Teba iba čosi, v čom Ti Krišna pomôže zvíťaziť –a to je viera. A láska Ti otvorí cestu viery, v lepšiu budúcnosť, čo si spoznal v minulosti, len si musíš na to spomenúť. Odpovede hľadaj v meditáciách a modlitbách. A ako povedal Najvyšší: „Videniam v mysli sa nediv.“. Po obede rozjímaj nad vierou, láskou, nádejou, a svojou cestou. Vo svojej izbe máš i Bhagavad-gítu, dal som Ti ju, ja mám svoju. Čítaj. A teraz poďme pripraviť prasádam, a obed. Teraz už máš motiváciu –najsilnejšiu, Krišnu.“, povedal majster mágie Lidandha a šli spolu zo žiakom Ráhulom do skromnej kuchyne.
Predškolská porada začiatku
„Takže, sa bude učiť na Našej novej škole, ktorá sa len stavia, joga na začiatok učenia pre žiakov, potom plynule prejsť na mágiu amatérsku, skúšky a mágiu poloprofesionálnu a nakoniec, ak sa dožijú vyššieho veku, na mágiu profesionálnu. Z toho dôvodu je všetko zdĺhavé, a bude treba učiteľov si vyučiť v Našej budúcej škole. Nadanejších a z vierou v Krišnu, získavať z času na čas do úlohy učiteľov. Musíme si byť v tomto sebestačný. A z času na čas priviať niečo nové z okolitého sveta. Nemôžeme akosi zaostať, pokrok je tiež veda. No iného druhu, ale končí v poznaní Krišny, čo vie málo ľudí v okolitom svete.“ povedal na úvod riaditeľ školy Schin Chan.
„Teraz Vám poviem, čo budete učiť, teda na čo Sme pre jednotlivého učiteľa či majstra vybrali.“
„Vy Hsu – Yiu – Fung, budete učiť meditácii a prechod z meditácie do amatérskej mágie a v tomto bode učiť – prepínať rôzne magické cvičenia na levitáciu, výstup z tela, odhmotniť telo, jasnovidectvo minulosti, prítomnosti a budúcnosti a podobne. Samozrejme, len do určitej miery – iba žiakov – cvičencov to naučiť rozoznávať. Čiže narábať z vlastným telom.“
„Vy Su – Ling, budete učiť žiakov narábať z bio – energiami, železnú košeľu, cesty čakier a ich náprava – odblokovanie, a tým ich liečenie.“
„Vy Vu – Chan, budete žiakov učiť narábať bio – energiami na diaľku a liečiť iných a ich čakri za pomoci jasnovidectva. V tom je i rozpoznanie z kresby, či skice, fakty, obrázky a podobne.“
„Wu Bin, budete žiakov učiť psychometrii, čo má blízko k jasnovidectvu. V čom máte tiež bohatú prax. I jasnovidectvo budete učiť. Sú to skoro rovnaké funkcie vedomia.“
„Donvie Yen, budete učiť žiakov vyrábať rôzne čarodejnícke pomôcky, alebo učiť s nimi narábať. Wu – Wen - Sung budete učiť žiakov to isté.“
„Xie Yien, využijete psychometriu, jasnovidectvá a bio – energie na ochranu pred zlou, či neodbornou manipuláciou mágie, čo zachádza do už poloprofesionálnej mágie.“
„Kang Li, budete učiť amatérsku levitáciu.“
„Cung Le, Vy výstup z tela, tiež len amatérsky.“
„Kim Chua, Vy budete učiť odhmotňovanie tela.
„Juan Kuej – Sen, Vy budete učiť zmiznutie a objavenie sa na inom mieste.“
„Zhexi Luo, Vy budete učiť sugescie, a mantry na jednotlivé magické úkony. Budete sa snažiť o to, aby sa každý žiak naučil pri každom druhu vedomia používať vhodnú mantru na vhodný magický úkon. Toto by mal žiak vedieť odrapkať naspamäť, vedieť si pripomenúť presný postup na potrebný magický úkon.“
„Aby som nezabudol, treba sa v začiatkoch meditácie učiť takzvané zaklínadlá, aby si žiaci sugesciou v meditácii, ktorú sa naučia ešte pred začatím, alebo v začiatkoch meditácie, zapamätali obraz toho v hlave, čo budú robiť. Viete, že stálou sugesciou slov v hlave, v mysli, vo vedomí vzniká vidina, ktorú neskôr žiak dosiahne. A toto bude mať na starosti spomínaný majster Zhexi Luo, spolu z teoretickým učením o mágii a filozofii v tele a mimo tela, za života, či po smrti hmotného tela, a konečne i učenie o Krišnovi.
Učitelia amatérskej mágie budú medzi sebou spolupracovať. Ak sa niekto z rýchlo naučeného úkonu povznesie ďalej a prekročí amatérsku mágiu, aby neboli učitelia amatérskej mágie prekvapený. Preto som chcel aby vybrali Naši psychometricky a jasnovidecky nadaný kolegovia takých učiteľov, ktorý vedia viac než ostatný. Síce Nás to stálo veľa námahy, než Sme Vás sem priviedli a získali Vás pre prospech budúcich žiakov Našej školy, ale verím, že táto škola prežije až dokonca existencie tejto planéty. Či inak povedané, dokiaľ bude na nej možné žiť.
Keďže Sme si Vás vybrali, Ste asi najlepší.
'Múdri zvíťazí a ustrnie, nejasá nad svojim víťazstvom'
'Zvíťazí a nevyvyšuje sa'
'Zvíťazí a nehrbí sa'
'Zvíťazí a nie je samoľúbi'
'Víťazí, lebo ho donútili zvíťaziť'
'Zvíťazí, ale nikdy nie je násilný.'
Viete, že tento citát povedal kedysi Lao – Ce, a pridám niečo z filozofie a náboženstva jogy:
'Poučky jamy a nijamy sprevádzajú jogína po celý život. Nikdy nemôže vyhlásiť, že ich má za sebou, že ich už dokonale zvládol, že ich má za sebou.', a pridám ďalšie, čo je pre učiteľov: 'Pri vychovávaní k láske, sa často robia chyby vo výchove k múdrosti. Ako má potom dotyčný dostať rozum – zmúdrieť a kontrolovať sa?', ďalšia: 'Učitelia sú schopný si udržať sebekázeň iba vtedy, ak stále hľadajú svoje chyby. Bez sebekázne, by Sme neboli tak ďaleko, ako Sme.'
Tieto múdrosti vie každý z Vás, no odborníkom na ne je Náš kolega Zhexi Luo, čo učí a pripravuje žiakov teoreticky na mágiu. Aby vedeli, do čoho žiak ide. V tejto škole je možné, že učiteľ môže učiť učiteľa z iného oboru, veď človek sa učí celí život, a nesmie sa mu v tom zabrániť, veď nikto nemôže obmedzovať iného, jedine jemne preladiť z oboru na obor. A i to vhodným spôsobom. Preto, ak niekto z Vás učiteľov pocíti, že môže a má, či zistí v sebe väčšiu rezervu vo svojich schopnostiach, a bude mať na ne čas ich sa učiť, a bude mať i učiteľa, ktorý to učí čas, na doučenie iného učiteľa a vôľu, môže si obohatiť svoje vedomosti a poznanie. Čiže sa tým vytvorí i vzájomná spolupráca u úcta medzi Vami – Nami učiteľmi. Veď vzťah učiteľa a žiaka, v Našom prípade, učiteľov a žiakov, je vzájomný a hlboký a má svoje pravidlá, zásady, čo učil samotný Krišna. No Krišna učil i to, že mágia je akýsi vedľajší produkt jogy, čo vzniká na ceste sebapoznávania a poznávania nadvedomia - čo sa napája na samotného Krišnu. Preto, nesmieme mágiu v žiadnom prípade povyšovať nad Boha, iba povzniesť na úroveň Boha, a to na to vedomie, čo sa jasnovidectvom prítomnosti a telepatiou – na Krišnu – Boha napája. A to je dokonalosť a cieľ Našej školy. Lebo prišiel čas, učiť ľudí tomuto umeniu mágie. Aby okrem techniky, poznali i niečo viac o duši, jej schopnostiach a cieľu, kam patrí. I mágia má svoju dôležitosť v živote, síce nepriamu ale predsa.
Každý učiteľ si môže zvoliť svoju cestu, cesty – postupy vyučovania podľa jogy, alebo podľa iného učenia, ktorého je žiak potrebný či hoden. Podľa uváženia treba použiť vhodné učenie. Záleží, kto si na čo lepšie zvykne. Naučte to žiaka najprv tou ľahšou cestou, a postupne tými zložitejšími. A na to Ste učiteľmi, aby Ste Ich to naučili. Ak si nebudete z niečím vedieť rady, sú tu mnísi, čo vedia a majú knihy najväčších a najdokonalejších náboženstiev, i zo západu – poradte sa s Nimi. Tiež ovládajú teoreticky a niektorý i prakticky mágiu. Sú tu od toho, aby Nás učiteľov kontrolovali, poúčali a v prípade potreby i zastúpili. Ich miesto je tu i z toho dôvodu, aby učili žiakov ostatným náboženstvám, čiže podobne ako majster a učiteľ Zhexi Luo. Títo mnísi sa budú starať o dodávku stravy, vody, oblečenia a podobne. Budú tiež ako dozorcovia poriadku na škole, aby zabránili prípadnému násiliu. No nie násilí, ako inde no láskavým a vhodným slovom, či vetou, ktorá vstúpi vinníkovi do vedomia – pôjde o mágiu vyháňania zlých duchov, a zároveň si postihnutý uvedomí, čo robil a v pravde uzná svoju chybu. Ospravedlnia sa navzájom, a pôjdu si po svojom.
Táto škola bude ako Šaolin. O dodávku bude postarané mníchmi, čo som spomínal, no živiť Nás budú najbližšie dediny. Každá trocha, na v čomsi inom. Pôjde o dobrovoľné dary. No škola bude mať i svoje polia obrábané mníchmi. Čiže kvôli nim a žiakom nesmieme sklamať, aby nepracovali zbytočne. Občas privítame i kontrolu 'z hora', a iných návštevníkov budú sprevádzať mnísi z komentárom o Nás, Našej škole, a ako to tu funguje. Samozrejme bude, či budú skontrolovaný kvôli zbraniam. Sprevádzať Ich budú mnísi, čo ovládajú bojové umenie. A popredu, pred vstupom do areálu školy budú oboznámený z pokynmi, čo môžu a čo nie. Aby nedošlo k vyrušeniu vyučovania, oddychu – relaxácie, či cvičenia alebo nechceného spánku. Toto je už rozpracované a ďalej sa na tom i na iných problémoch pracuje, aby to v tejto škole a v jej ubytovni a v miestnostiach na cvičenie mágie a jogu, a vôbec v jej areály pracovalo – fungovalo. Síce jednoducho, no zo zložitými pravidlami. Človek jednoduchý, stačí ak bude dodržiavať pár zásad náboženstva a bude bezproblémový, nemusí sa obávať, že ho vyhodíme. Tu sa jedná o tieto, hlavne tieto zásady: nesebecký, ušľachtilý, mierny, zdržanlivý, kľudný, skromný a veriaci. Ktorý má i ďalšie pravidlá, 'Nikdy nie je násilný, radšej sa sám seba pred ostatnými poníži, než by mal niekomu ublížiť. Pred inými v očiach sa sám zhodí, či si to niekto všimne je mu jedno.' No u Boha – Krišnu si vyslúži úctu a pochopenie. Veď viete, že to urobí z lásky k ostatným, hlavne voči vinníkovi, čo to nepochopí. Vinník nepochopí, no Boha – tým porazí. Láskou sa odpúšťa, a láskou len láskou sa dá Boh poraziť a priviesť na svoju stranu. Avšak, tento postup nesmie byť nikdy násilný, inak nemá žiadny význam, iba ľudský, a Boh ním opovrhne. Nútená láska, je láska zla a to je pretvárka od diabla – najhorších démonov, predstieranie, ulízavosť, násilné sa vnucovanie. I toto musíte učiť svojich žiakov, nezabudnite na to. Ale tak vhodne, aby žiaci samy na to prišli, cez sebapoznanie – čo je cieľ jogy, bojového umenia, mágie, filozofie a náboženstiev. Kvôli spojeniu všetkých veľkých náboženstiev, bude táto škola otvorená, aby dala svetu to, o čo prišla vo vojnách, sebectvu a zlu, čili kvôli zlým skutkom. Táto škola je zatiaľ jediná. Ak sa osvedčí a získa sa prax a vyučíme učiteľov, založia takúto školu inde. Toto je jeden z hlavných cieľov, rozmnožiť takéto školy, a postaviť ich a postupne ich rozširovať a učiť svet o tomto, aby sme porazili moc démonov. Ak niekto pôjde cestou sebapoznania, a nepoklesne – zvíťazí, aby porazil ľudí, čo toto nechcú chápať – hmotne založený ľudia, čo silne – silou opovrhujú náboženstvom, filozofiou a slušným správaniam sa k ostatným. Sme tu i kvôli vrahom, a takým podobne zmíšľajucim ľuďom. Síce to bude trvať veľmi veľa rokov, možno i desať storočí, ale cieľ je ušľachtilí, a vedie k Bohu – ku Krišnovi. Všetky cesty i cesty diabla – démonov skončia u Boha. On vie o všetkom a má nekonečnú lásku, lásku odpúšťať a liečiť. To čaká i diabla, ktorý sa postavil Bohu do cesty a zaviedol zlo do Jeho stvorenia. Zlý budú porazený láskou, a to ich vyslobodí. Cesta lásky je nekonečná a je cestou osvietenia, ak je orientovaná k Bohu, a je naozaj úctivá, láskavá, nepredstieraná a úprimná. To vie iste každý z Vás. Aby sa ľudia, čo tomuto umeniu mágie veria, chceli sa to naučiť, budú na sebe pracovať. A to je krok prvý – chcenie. Potom nastúpi filozofia, viera a ak nepoklesnú, i láska k bohu. Toto je Náš cieľ, priviesť ľudí k pravde a dokonalosti. Čím viac chýb v sebe ľudia nájdu, tým viac ich bude mrzieť, ža sa tak správali a budú chcieť sa po nejakom čase sebapoznania, polepšiť. To bude ich cesta k dobru. Prvý krok. No najprv musí vzniknúť myšlienka, a na to Sme tu My a škola, čo sa stavia. Budeme prvá myšlienka, ich krok bude sem chcieť prísť. Ak prídu, to bude druhý krok. Tretí krok je chcieť sa učiť, a prídu na cestu dobra. Nechali sme Vás vyučiť sa i psychológiu, a obohatiť sa filozofiou. Ešte Ste k tomu učitelia mágie. Čiže Vám to bude stačiť na to, aby Ste mohli rozoznať, či ľudia, čo sa tu budú učiť, chcú dobre využiť to, čo im ponúkame z oblasti mágie sa naučiť. Výchova je tiež daná na Vás. Mimo mágie musíte i vhodným spôsobom vyučovať vo výchove. Tu bude platiť toto porekadlo: 'Pri vychovávaní k láske sa často robia chyby vo výchove k múdrosti. Ako má potom dotyčný dostať rozum – zmúdrieť a kontrolovať sa?' a nezabúdajte že i učiteľ sa nechá poučiť od svojho žiaka, aby mohol i on na sebe pracovať a zdokonalovať sa. A samozrejme nezabúdať na lekcie o učení sebaliečenia mágov a liečenia iných pomocou mágie, akupresúry, akupunktúry, byliniek a stravou i ovocnými, či inými šťavami – odvary, lektvary a podobne. To bude mať na starosti lekárnik a mág Mahito Watabe. Vovedie žiakov do tajomstiev zázrakov tela, jeho dokonalosti o sebaobnovovaní a samozrejme o liečenie iných pomocou spomínaných metód.
Všetkých ktorých som menoval, majú za povinnosť si do otvorenia školy, rozmyslieť ako začnú z cvičením a učením žiakov. Na dnes už stačí môjho zámeru o povedaní Vám a načo bude škola zameraná. Teraz sa rozíďte a pripravte sa, ako začnete učiť mágiu budúcich žiakov. Stretneme sa o pár dní. Kedy, to sa dozviete. Ďakujem Vám za účasť a môžete sa rozísť. Zídeme sa Vami nabudúce. Haré Krišna.“ skončil úvodnú prednášku riaditeľ budúcej školy Schin Chan.
„Ďakujem, že Ste sa tu opäť zišli a dávam Vám slovo, bez mojich dlhých rečí. Iste Ste si všimli prítomnú porotu, ktorá bude mlčky načúvať Vaše návrhy, ako začať z mágiou u budúcich žiakov. Prvé slovo dávam učiteľovi a majstrovi meditácie a zároveň na rozoznávanie a učenie sa rozoznávania rôznych pocitov na rôzne magické úkony. Majster Hsu – Yiu – Fung, máte slovo...“ dopovedal riaditeľ školy Schin Chan, a sadol si, aby dal majstrovi Hsu – Yiu – Fungovi voľné vyjadrenie sa, ako začať s tým čo učí a s čoho je majstrom.
„Moje meno poznáte, čo robím, viete. Preto začnem hneď, ako som naplánoval si, pracovať v tejto škole. Začnem u žiakov, ako kolega Zhexi Luo, no z opakovaním si mantier na postupy cvičenia počas meditácie. No predtým naučím žiakov meditovať. Zo začiatku bude stačiť sa upokojiť v sede, zo zavretými – pre tých zdatnejších z polootvorenými očami. Po opakovaní mantier a postupov postupne, pomaly učiť postupy hmatové na upútanie pozornosti potrebným smerom. Zvlášť na meditáciu, zvlášť na levitáciu, prechod stenou, odpútanie duše od tela – nie smrť astrálne putovanie, na zmiznutie sa – premiestnenie na iné miesto mágiou. Po zvládnutí a naučení sa ovládnutia energií u učiteľov Su – Ling a Vu – Chan, prejdú v mojich lekciách cvičenia na učenie, za meditácie energie vsúvať do predmetu a hýbať ním. Čo zapadá do poloprofesionálnej mágie a vyššie. Za spolupomoci majstrov si budeme vymieňať názory o žiakoch ktorých učíme, alebo i nie. Podľa toho, čo bude pre Nás učiteľov vhodné, ale i pre žiakov. Veď ide o filozofiu a náboženský názor na svet. Budeme musieť i My učitelia dodržiavať minimálne filozofické 'domýšľanie' si názoru na žiakov. Ako som sa dozvedel, všetci žiaci budú mať vyhotovený horoskop a veľmi podrobne. Spomínal som energie, to značí, že odo mňa dostanú i aký – taký, síce chabý, ale na začiatok dôležitý základ, za spolupomoci učiteľa Mahito Watabe, Su – Ling a Vu – Chan, základ na učenie o liečení. Presnejšie o dokázaní vycítiť energie na mágiu a liečenie, mimozmislové vnímanie, a rozoznávanie energií na zlé, čo škodia iným, či žiakom. No i zlé a dobré od iných dobrých, či zlých mágov, duchov či iných bytostí, poprípade mimozemšťanov. Bude učiť rozoznávať ako a kedy začať cvičiť levitáciu, prechod stenou, premiestňovanie sa a začiatok ESP, liečenie a tak podobne. Do tohto všetkého len prvé kroky, ostatné učenie musia brať od Vás, kolegovia dnes už. Toto budem učiť za spolupráce žiakov počas ich meditácie, v ktorej si budú vďaka mantrám opakovať – vsugerúvať postupy. Potom postupy vsugerúvať len v mysli, nie potichu ústami pre seba. No zo začiatku učenie meditácie, potom budem nahlas hovoriť, počas ich meditácie stále dookola postupy na to, či na ono. Ďalej budú po mne opakovať čo poviem. Ako viete je to dobré na pamäť. Potom si budú potichu pre seba, po čase v mysli opakovať mantry. Až po zvládnutí dokonalom, čo bude trvať u každého individuálne, začne sa z cvičením vyciťovania energií. U iných kolegov učiteľov budú s nimi už narábať, no naučím ich to, a budú u mňa s nimi až po dokonalom zvládnutí mantier a postupov. Aby nedošlo k špatným postupom. Mohli by mať potom v mysli a narábaní z energiami chaos. Našťastie ponúkli pomocníkov z iných kláštorov, majstrov, a tí dokážu zistiť pomocou ESP, kedy cvičia dobre a kedy nie. Dokážu to cvičiť veľmi dlho, čiže sú akýmsi darom – pomocou pre Našu výchovu.
Z mojej strany je to asi približne všetko, predávam slovo o učení, kolegovi Su – Ling.“
„Učenie z mojej strany bude zamerané na energie v tele. Budem učiť mágii a liečeniu sa. Samozrejme i ochrany a hlavne energie a čakry. Učeniu sa narábania uzdravovaním tela čakrami a ich prácou, či mágii, alebo liečeniu. Učenie začnem tiež teóriou o čakrách a ich rotácii, potrebe energií v čakrách a v tele, i ich dôležité prúdenie a spoluprácu vzhľadom na telo a jeho energie. Svoju prácu rozdelím na liečenie a mágiu. Liečenie z mágiou dám dohromady z cvičením železnej košele. To bude ako posledné. Budem tiež učiť posúvať energie v tele a neskôr astrálnych tiel, čo neskôr povedie k posúvaniu vedomia – duše v tele. Na to cvičenie neskôr naviaže iný majster a učiteľ, na rôzne magické cvičenia, ako je výcvik pocitov na levitáciu, prechod stenou na premiestnenie sa a podobne. Z tohto základu môže žiak cvičiť neskôr i iné magické cvičenia.
Ohľadom na čakri, budem učiť i ich aktiváciu a deaktiváciu, ich opätovné vyliečenie. Inak povedané znovu obnovenie ich práce. I očistenie sa od zlých energií v tele, čo zasahuje do magickej ochrany. Na túto tému naväzuje učiteľ Xie Yien. A ako som povedal, budem učiť len cvičenie energií v tele. Mimo tela z energiami bude učiť učiteľ a majster Vu – Chan. Ktorému predávam slovo, nech sa páči.“
„Ako naznačil majster a učiteľ Su – Ling, budem učiť to isté, no na diaľku. Tu ide o poloprofesionálnu mágiu, a čiastočne – slabo o amatérsku. Prúdiť a uzdravovať energiami patrí do poloprofesionálnej mágie. Ide o čiastočnú profesionálnu mágiu. Mal by toto vedieť i profesionál. No záleží od toho, akou mágiou sa bude profesionál uberať. Energiami začnú vyciťovať žiaci z tela do dlaní, či očami, alebo vnútorným zrakom – vedomím, dušou narábať nielen v tele, ale hlavne okolo seba. Budem učiť ich zorientovaní sa a vycítení energií okolo. Tým začne ich vedomie naberať schopnosť vidieť a narábať energiami bez toho, aby pohli telom. Stačí ak pohnú myšlienkou. Zo začiatku budem učiť z narábaním energiami pri tanci v bojovom umení. Pôjde o takzvané 'Vírenie energiami tancom'. Aby si žiaci zvykli na cit, pre zisťovanie, kde sú ich energie. Bude stačiť od začiatku iba z jednou rukou. Neskôr z dvoma. Potom z nohami a nakoniec pohybom tela. Kadiaľ sa bude pohybovať telo, tadiaľ pôjdu i energie. Či už v nejakej vzdialenosti od tela pozadu, alebo pred telom, či od spodu, z vrchu a podobne. Po zvládnutí budem učiť energie formovať od predmetu. Postupne v tomto učiť žiakov myšlienku zhmotniť a posunúť predmet. V tomto bode sa bude učiť i liečeniu iných na diaľku. Len sa človek – mág – liečiteľ pozrie na pacienta a uzdraví ho bez toho, aby pohol telom. Pohne len vedomím.
Ak získa túto schopnosť, k posúvaniu predmetom – či tvorom, stáva sa z neho poloprofesionál. A ak neskôr nepoľaví v cvičení bude z neho poloprofesionál a bude môcť nosiť toto majstrovské označenie – profesionál mágie.
Dávam slovo ďalšiemu učiteľovi.“
„Neviem ako ostatný, ale pozabudlo sa na učenie žiakov – cvičencov povinnosti sebekázne. Naučiť ich tiež povinnosti zachovávať za všetkých okolností rozvahu ducha, byť trpezliví, prijímať vhodné jedlá, prevádzať očisťovacie úkony a hovoriť za cvičenie, či mimo cvičenia sväté slabiky. Čo je základ na kladné chápanie a posudzovanie a prijímanie toho, čo cvičencovi príde cez mimozmyslové vnímanie – jasnovidectvom. Na to, aby dal Boh dobrý výsledok prijatia ESP správy, treba sa tomuto naučiť najprv. Na toto sa doteraz pozabudlo. Potom sa môže prejsť na cvičenia. Začnem učiť voľne, nenútene. Aby boli prijaté správy čo najčistejšie a najdokonalejšie. No cvičenci by mali vedieť už vykonať očisťovacie úkony, a vedieť sa očistiť od zlých, nevhodných síl, duchov, myšlienok. Kvôli čistote prijímanej správy – či od ľudí, či od duchov, či vyšších duchov. Lebo pôsobenie ESP sa dá očakávať len za určitých podmienok. Existencia zvláštneho stavu vedomia, viera v tieto schopnosti a správna nálada v okamžiku prežívania pri prijímaní správy je dôležitá. Z tohto dôvodu som spomínal, že cvičenci už musia vedieť ovládať očisťovacie úkony. Aby im Boh dovolil nazrieť do iných rozmerov sveta, či svetov jasnovidectvom prítomnosti, minulosti a budúcnosti, a ich kombinácii do rôznych svetových rozmerov. Cvičenci tiež musia vedieť byť skromný a tak ďalej, čo iste všetci viete, aby nezneužili toho, čo sa tu naučia, preto prosím všetkých, čo budú na nove škole, aby na to brali ohľad a učili cvičencov i mimo vyučovania sebekázni a podobným veciam, či skôr schopnostiam. Ďalej je dôležité, aby vydržali cvičenci – žiaci v sústredení mať čistú myseľ. Musia ovládať meditáciu dokonale. Aby zvládli príjem, a ničím sa pri tom nerozčuľovali. Skrátka, aby sa vedeli ovládať, a nediviť sa prijatej správe, ani nad ňou neuvažovať. Nech to považujú za samozrejmosť v živote. Treba ich naučiť, že to patrí k životu. Po tomto ich naučím cestou sústredenia v meditácii, hľadieť cez to, čomu sa na západe hovorí ďalekohľad či teleskop, do minulosti, prítomnosti či budúcnosti. Naučiť ich vyčistiť si myseľ a čakať. Buď na ESP správu, alebo na posun predmetu, či tela alebo nechať niečo zmiznúť. A v tomto bode vyčkávania sa rozhodne, kam sa žiak zaradí, čo sa u neho prejaví skôr. Či jasnovidectvo, alebo psychokinéza. Osobne odporúčam tento postup pri prijímaní nových žiakov do Našej novej školy. V období vyčkávania pri cvičeniach žiakov nechať 'vypnúť' myslenie a potom jednoducho cvičiť v meditáciách a čakať na posolstvá. Naučím ich postupne rozoznávať vlastné myšlienky, myšlienky od duchov zavádzajúcich a posolstvá. Po tomto budú schopný už sami sa vyznať v tom, čo je posolstvo od Boha, vysokých duchov a čo sú ich myšlienky. A tu budem začínať z učením psychometrie. V tomto začnú ochraňovať sa hneď na začiatku pred zlými energiami či duchmi, čo by im mohlo uškodiť. Toto musia vedieť rozoznať. Je ideálne začať žiakov hneď zo začiatku duchovne očisťovať, i prijatím viery a Boha do svojho života. Začať sa dá prijatím energií, na ktoré budú duchovia napojený. Predmet môže mať i vlastné nevedomé vedomie, či vedomé vedomie. Ktoré ľahkou konverzáciou, poprípade heslom či skutkom otvoria a budú čítať. Alebo v prípade vedomia v predmete budú jednoducho, ako za meditácie len prijímať obrazy, zvuky, či rôzne kombinácie duševných zmyslov prijímať. Ako sledovanie TV či rádia a podobne. Niektoré predmety budú chcieť hneď, niektoré pôjdu ťažšie a niektoré nebudú chcieť prezradiť čo vedia. Cvičenec musí vedieť sám posúdiť, či čítať, či prijímať informácie je vzhľadom na predmet vhodné. No, treba brať do úvahy i situáciu v hmotnom svete, v ktorej sa nachádza a z predmetom sa dohodnúť. Psychometria sa dá použiť na hocičo, či na hocikoho. Nielen predmety prezradia svoje tajomstvá, no i duchovia, energie, zvieratá aj ľudia, či iné živé bytosti, stromy, rastliny a podobne – všetko má pamäť. Môže hovoriť ďalší učiteľ, ďakujem.“
„Volám sa Donvie Yen. Budem učiť výrobu a ničenie čarovných predmetov. Lepšie povedané programovať už hotové predmety. No na to je potrebné už vedieť psychometriu. Čo učí majster, ktorý hovoril predo mnou, majster Wu Bin. Moja úloha bude začínať tam, kde skončí učenie majster Wu Bin. Súhlasím z návrhom, vyučovať žiakov budúcich sebekázni, čo je veľmi dôležité, aby sa nestalo, že niekto zneužije výrobu predmetu na škodenie. Preto doplním, že budúcich žiakov treba učiť poslušnosti voči Bohu a učiť ich lásku k bohu a k všetkému, čo stvoril.
Okrem psychometrie je dôležité i jasnovidectvo, aby žiaci vedeli dokiaľ majú pôsobiť vedomosťami na predmet. No na tieto cvičenia je potrebné ovládanie vedomia, ukľudnenie mysle a vedieť navodiť vhodné myšlienky, ovládanie energií, vedieť vytvoriť ochranu hoci komu a hoci čomu, posúvanie a vsúvanie vlastného vedomia do predmetu a splynúť s ním. A vložiť do predmetu či do bytosti – hmotnej, no i duchovnej vlastné informácie či pamäť, alebo silu psychickú programátora. Toto všetko by mal učiaci žiak vedieť sa naučiť. Ak sa to naučí, stane sa zo žiaka poloprofesionál. Túto úlohu môže použiť ako skúšku z prechodu amatérskej mágie, do mágie poloprofesionálnej. Ak žiak nieje schopný vložiť časť jeho vlastnej identity do predmetu a vrátiť späť do tela, môže či už dočasne, než najde vhodné vedomie, či nech vsunie a vyhľadá vedomie niekto iný z jeho spolupôsobením, sám Boh, alebo až sa to naučí. Alebo natrvalo nech žiak vsunie iné vedomie nevedomé a použije z nevedomého vedomia pamäť, a schopnosť obraňovať sa. Môže cvičiaci použiť i ducha, no až po zvolení Bohom. Najlepšie, ak s tým bude Boh súhlasiť, nielen nízky duch. Toto všetko sa žiak mágie má naučiť. A skúška je na svete. Ide o prechod z mágie amatérskej do mágie poloprofesionálnej, ako som spomínal. Spomínal som posune vedomia. Toto budem učiť najprv vďaka energiám a majsrov Su – Ling a Vu – Chan, ak by žiaci potrebovali preveriť vlastné schopnosti, či teoretické nejasnosti. Preto, budem zaviazaný týmto majstrom, ak budú spolupracovať. Vopred im za to ďakujem. Začnem posúvaním energií z odušia hlavy, potom jasnovidectvom prítomnosti a tretie oko uvidí, že sa posúva. A to bude vedomie – duša. V tomto bode vysunie duša zo seba časť myšlienok – pamäť, či poznatky. Skopíruje ich natrvalo, či dočasne, do určitého času zážitku predmetu, vedomia, bytosti, ich doň prenesie a dohodne sa telepaticky o tom, aké sú podmienky na udržanie vedomostí a dokedy. Do akého času, či situácie. Môže sa z predmetom dohodnúť, že určitým ľuďom nič neprezradia a určitým áno. Alebo len jednému človeku či duchovnej bytosti.
To je programovanie vedomosťami. Z prenesením do predmetu, bytosti energií je to podobné. Dopredu sa z predmetom, či bytosťou dohodne, ako bude energie používať dotyčný predmet, či bytosť. Využitie je rôzne, na ochranu, útok, liečenie, či na prenášanie sa predmetu z niekým, či niečim inde. Či už levitáciou, tu zmizne a inde sa objaví a podobne. Takto sa môže vytvoriť i fabrika, či skupinka ľudí, čo budú vyrábať rôzne predmety na rôzne použitie. Ak ich dokonale vyrobia, môžu i samovoľne napríklad levitovať, za určitých podmienok, či nechať niečo premiestniť a podobne. Využitie čarovných predmetov je neobmedzené. Len musíme dúfať, že toto poznanie žiaci nezneužijú. Takto budem učiť:
'Najprv ovládať energie, kľud mysle, dokonalá sebakontrola, sebekázeň, preniesť citlivosť vedomostí a ich skopírovanie buď priamo do predmetu alebo cez ruky. Ďalej postupne vytvoriť okolo predmetu ochranné pole a vsunúť, čo uzná programátor za vhodné doň. Čiže ide všeobecne o skopírovanie vlastných vedomostí a vsunutie ich do predmetu. Opak psychometrie. Táto psychometria použije na kontrolu, či je tam všetko, čo chceme, a dokedy bude predmet držať vedomosti, či energie.'
Táto téma je dosť dlhá, a nechcem ju zbytočne naťahovať, veď po mne sú na rade i iný majstri – budúci učitelia. Preto nebudem ďalej rozvádzať, a dám im možnosť hlavného slova prednesu. Nech sa páči majster Wu – Wen – Sung.“
„Tiež budem učiť programovanie predmetov, lebo je dosť rozsiahla. Výrobu čarovných predmetov budem učiť od sústredenia sa na energie a ovládanie síl vedomia predmetov. Väčšinou budem používať nevedomé vedomie predmetov, ktoré poslúcha pri každej situácii, až na malé výnimky, ktoré sa dajú zlomiť, či upraviť za určitých okolností. No sú výnimky, z ktorými nepohnú ani tí najhorší či najlepší mágovia. Väčšinou ide o Božie úmysly, v týchto prípadoch.
Začnem učiť od sústredenia sa na čistú myseľ a energie, ktoré vkladáme do predmetov. Budem učiť iba vkladanie myšlienok, ale i vkladanie len energií či už ochranných, alebo liečivých. Škodlivé energie nebudem učiť. To je proti môjmu presvedčeniu. Samozrejme že budem učiť i oboje naraz. A ďalej bude učiť naväzovanie ďalšieho vedomia na predmet, alebo ducha a predmet.
V podstate je to jednoduché. Najprv sa musí vedomie predmetu pripraviť na nabitie sa vedomosťami, energiami, alebo na napojenie ďalšieho vedomia predmetu, či na napojenie ducha. Bude to prebiehať zo začiatku až po koniec, ako bude učiť majster Wu Bin, psychometriu a jasnovidectvo. Programátor musí tieto vlastnosti dokonale ovládať, aby to dokázal. No je možné že tieto vlastnosti majú niektorý jedinci už vrodené. A preto akoby ich 'náhodné' použitie považujem za samozrejmosť začiatočného prejavu schopností jedinca, ktorý to zistí, či náhodou alebo mu to povie iný, ktorý si toho všimol – skúsenejší cvičenec nadprirodzena. Po zvládnutí otázky za pomoci psychometrie, či predmet bude súhlasiť z programovaním, môžu cvičenci prejsť na používanie vsúvania energií, či myšlienok do predmetu. Môžu to robiť i na viacero cvičení, podľa únavy. Vsúvať myšlienky či energie, len ktoré budú chcieť vsunúť programátori do predmetu a za pomoci psychometrie a jasnovidectva zase iný, či sám programátor určí, kedy je predmet naprogramovaný, či nabitý dodatočne. Do ktorého obdobia existencie predmetu, má predmet obsahovať vlastnosti, ktoré doň vložil programátor. Potom bude rôznymi zaťažovacími skúškami skúšať odolnosť predmetu za pomoci psychometrie a jasnovidectva, čo to znesie a vydrží. Nakoniec napíše k predmetu všetko, čo doň vložil a na aké účely sa dá použiť, do akého možného zaťaženia. Poprípade napísať, čo všetko a koľko ešte znesie naprogramovaný predmet.
Ak toto všetko zvládnu moji žiaci, môžu pokračovať ďalej v učení, alebo sa môžu stať výrobcami na programovanie predmetov. Ako sa rozhodnú, nechám na Nich. Alebo sa môžu špecializovať na programovanie predmetu len vedomosťami, alebo na predmet napájať len iné vedomia, alebo na programovanie energiami. Či všetko naraz, to bude závisieť od žiakov, pre čo sa rozhodnú.
Skoro som zabudol na ničenie čarovných predmetov naprogramovaných predmetov. V podstate sa to dá i pri kontrolovaní predmetu, či bol dobre naprogramovaný. Pri vedomostnom predmete mu rozhádžeme vedomosti, pri energetickom predmete musíme ho vybiť a znemožniť – zablokovať prístup akýchkoľvek energií okrem životných pre existenciu predmetu. No toto sa môže robiť za predpokladu, ak ste silnejší než predmet. Ak nie, spojíte sa viacerý so svojimi schopnosťami a tím si ich znásobíte, stanete sa silnejší než predmet a to, čo je v ňom. No nezabúdať, na ochranu. Väčšinou sa ničia predmety od zlých energií, či duchov – vedomí. Preto je nevyhnutná dokonalá ochrana.
Z mojej stránky to je asi všetko. Predávam slovo ďalšiemu učiteľovi. Teraz je na rade Xie Yien, nech sa páči.“
„Ďakujem za slovo. Budem učiť a určovať, kde sa pácha zlo a ako pomocou nadprirodzena sa ubrániť. Vyhľadávanie je za pomoci jasnovidectva. Ak chcete určiť z predmetu, či z mŕtvej osoby – či zvieraťa, použite psychometriu. Z toho vyplýva, že môj žiak už musí vedieť jasnovidectvo a psychometriu.
Ochraňovať sa od zlej mágie sa dá i za pomoci ochranných predmetov, amuletov, či iných mágov. Alebo jednoducho silnou vierou, veľmi silnou vierou. Táto možnosť je najjednoduchšia, ale najťažšia,. Nie každý má totiž silnú vieru. A ak má, nie vždy ju dobre použije. Preto je lepšie ak mág ovláda i obranu proti čiernej mágii – či silnou láskou, alebo proti silami. Čo nie vždy zasahuje do čiernej mágie. Je ideálne zlé sily buď vytlačiť z tela von, takým istím spôsobom ako sa dostali do tela. Nie použiť rituály, ale postup vstupu zlých škodiacich energií do tela. Môžu sa i použiť jednoduchšia, najkratšia cesta von z tela. A nahradiť okamžite liečenie a dopĺňanie postihnutého miesta vhodnými energiami. Najvhodnejšie sú liečiteľské energie. Na tento úkon musia byť postihnutý silnej viery, aby to dokázali, a silnej lásky na liečiteľské energie. Veď láska lieči.
Za pomoci psychometrie musí byť mág schopný sa tiež brániť. Sám si určí kedy bude predmet či osoba, zviera a podobne naň zle pôsobiť. Potom už je jednoduché pomôcť tomu, ktorý bude potrebovať pomôcť. Za okolností, ktoré tu boli už dnes spomínané z rôznych uhlov, a dobrý poslucháč už iste vie, ako na to.
Predávam slovo ďalšiemu majstrovi, prosím.“
„Keďže si ma vybrali za majstra a učiteľa pre cvičenie amatérskej levitácie, budem ju učiť. V podstate ju budem učiť jedným spôsobom, na princípe vystúpenia z tela, a druhým ovládnuť na levitáciu celé telo do jednej myšlienky.
Prvý princíp je zložitý na výstup z tela a opätovné sa vrátenie doň. No nie astrálne ale hmotné telo pritiahnuť k astrálnemu. Tu je rozdiel v astrálnom putovaní a vracaní sa do tela.
Na druhý princíp je dôležité vycvičiť si zrak duše dovnútra tela. Kdežto v prvom princípe stačí zrak vnútorný len na videnie energií, videnie pocitu hmatového týmto vnútorným zrakom, ktorým vidíme len astrálne telá a energie. V druhom princípe vidíme navyše i vnútornú stavbu tele a energie v ňom hmotné, čo nie sú vidieť pri sledovaní len duchov,a hmotnými očami. A v tomto princípe obalíte celé telo do myšlienky a potom zhmotniť myšlienku a letieť. Ale to už je záver môjho učenia o levitácii. Ďalej som sa zatiaľ nedostal, musím ešte veľa cvičiť. Z toho dôvodu budem učiť len amatérsku levitáciu. Ďakujem, môže pokračovať ďalší majster.“
„Volám sa Cung Le, a budem učiť výstup z tela týmto spôsobom, ktorý Vám teraz stručne popíšem. Cvičenec – žiak si musí zvyknúť na to, že má vedomie, vnútorný zrak i na energie duše, a iné. Žiakovi bude stačiť na astrálne putovanie tento zrak, poprípade videnie aury. Vnútorným zrakom sa naučí pozorovať i energie, ktoré vypudia dušu – vedomie – seba z tela. V ľahu na chrbte v polohe mŕtveho, sa naučí ovládať energie pod telom, aby vytvoril vlastnú proti silu.
To jeden spôsob. Ďalším spôsobom vycíti – sústredí sa na telo astrálne a silou vôle za pomoci predstavivosti sa vysunie.
Cestovať sa dá i tak, ako silno chceme, tam sa dostaneme. Nezáleží na smere. Tu je treba vedieť udržať si čistú myseľ, aby to žiakov neprekvapilo. Musia byť pripravený na všetko. No je dobré vedieť vycítiť, kedy žiak minul astrálnu energiu na cestovanie vlastnou vôľou, aby sa vrátil pred vysilením – minutím energií a vôle späť do hmotného tela. Cestovanie astrálne sa veľmi podobá levitácii, z tím rozdielom, že nemyslenie na hmotné energie tela, ale na astrálne energie astrálneho tela – duše. Na toto nikdy nezabúdať, inak nebudeme astrálne putovať, ale levitovať z hmotným telom. Návrat do hmotného tela je podobný ako výstup z tela. Prenesenie sa do tela a ovládame telo hmotné astrálnym a snažiť sa zatvoriť tretie oko, zrak duše. Týmto ukončíme astrálne putovanie. No musí byť pri tom silno vycvičená vôľa a viera, aby žiak – cvičiaci vydržal. Z moje strany je to všetko. Dávam slovo ďalšiemu majstrovi.“
„Moje meno je Kim Chua, budem učiť odhmotňovať telo, aby žiak mohol po odhmotňovaní prejsť cez hocičo či hocikoho. Z tohto cvičenia sa ďalej odvíjajú i ďalšie cvičenia.
Odhmotniť telo nie je zložité. Pomocou sily vôle duše – jej predstavivosti, inak povedané jej rozťahovačnosti po tele hmotnom, a energií, sa dá natiahnuť ako cesto z múky a vody, pri pečení, alebo odhmotniť len niektorú časť tela, alebo celé telo. Silou vôle preniesť napríklad do ruky, alebo energie alebo vedomie – natiahnuť dušu, a postupne odpájať jednotlivé atómy od atómov, ktoré tvoria hmotné telo. Tieto atómy prenášať medzi atómami hocičoho, či hocikoho a postupne prenášať. Dá sa týmto spôsobom i telo zväčšiť, či zmenšiť. Pri zväčšení znásobiť počet atómov v tele, presne podľa potreby stavby tela, alebo podľa vzoru, kópiu vyrobiť zo seba. Toto za pomoci jasnovidectva. Zmenšiť sa tým spôsobom, že môžeme atómy zhustiť na sebe, a tým máme iné vlastnosti tela, alebo ich odložiť, a neskôr po návrate do normálu ich opäť 'povolať do služby'. Ale to som zašiel ďalej, než čo mám učiť.
V podstate som už vysvetlil, čo je odhmotnenie – rozloženie tela na jeho stavebné prvky, ktoré dnešné prístroje a hmotné telá nevnímajú. Nereagujú na to. Ďakujem, môže pokračovať ďalší majster.“
„Ďakujem za uvedenie Vašej výuky majster, a naviažem na Vašu profesiu. Učíte odhmotňovanie, ja zase zmiznutie a objavenie sa.
Po rozložení tela môžeme za pomoci jasnovidectva minulosti, prítomnosti alebo budúcnosti, sa dostať hocikde. Len musíme zvládnuť odhmotňovanie, zhmotňovanie, jasnovidectvo najmenej prítomnosti.
To je všetko, tento cvik je taký jednoduchý. Jeho hlavné cvičenie už popísali iný majstri, tu prítomný. Čo hovorili predo mnou.
Pokračovať môže ďalší.“
„Začnem učiť zaklínadlá, mantry, formule a podobne, tým spôsobom, ktorým budem najprv vysvetľovať ich počiatok v energiách, sugescii, autogénnom trénigu a zázrakoch. Zo začiatku naučím naspamäť mantru, zaklínadlá, formule. Potom jednoduchú koncentráciu – meditáciu. V nej potom sebaliečenie, vytvoriť si energetickú ochranu zdravia pre seba, potom na ostatných. Samozrejme sú aj taký, ktorý ozdravujú iných, ale seba nie. I takých môžem niečo naučiť, napríklad sa samých seba vyliečiť, pomocou autosugescie. Začnem z meditáciou a liečebnými energiami na sebaliečenie za pomoci predstavivosti a hovoreného slova, čo chce daný cvičenec dosiahnuť zo svojím zdravím. Budem pokračovať z prenášaním energií na iných a tím ich uzdraviť, alebo pohnúť predmetom, či niekoho očistiť od zlého ducha či zlých energií. To všetko pomocou sugescie, a autosugescie. Cvičenec si bude hovoriť: 'Telo sa vylieči samo, vyrába potrebné chemické látky na prekonanie choroby.' , a to stále dookola. Pričom je sústredený, a predstavuje si, ako sa vyrábajú chemické látky, ktoré potláčajú napríklad horúčku. Tieto isté princípy platia i na predmety, no za iným účelom, napríklad povie si: 'Ten predmet sa pohne.' a stále si to bude hovoriť, až začnú jeho schopnosti rásť, spolu z čoraz silnejšou vierou, ktorá rozhýbe energie, až po nejakom uplynutí času, sa predmet naozaj pohne. Alebo sa vylieči telo. To už závisí na žiakovi, čo bude chcieť vykonať, a na čo použiť svoje mantry, sugescie. No na toto je potrebné si zapamätať postupy v mysli, ako sa deje zázrak, čo je jeho príčina. Ale sú aj taký, ktorý nepotrebujú veľa si predstavovať, a stane sa. Takých nie je veľa, no sú aj taký. Ďakujem za pozornosť, môže hovoriť ďalší majster, prosím...“
„Ďalšieho majstra Sme zatiaľ nenašli.“ vysvetľoval riaditeľ školy Schin Chan a pokračoval. „Budeme sa snažiť získať ďalších, po ktorých zatiaľ pátrame. Nebolo to ľahké nájsť Vás, ktorý tu sedíte. Ale Ste tu, a to ma teší. Získali Sme i ďalších, no z rôznych dôvodov tu nie sú zatiaľ prítomný. Našli Sme ich len pred pár dňami. Musia si vybrať ešte neodkladné veci, aby mohli natrvalo učiť v Našej škole. Prípravy už začali, už len počkať na Nich. Žiakov budú vyberať ľudia, ktorý dali podnet na stavbu tejto školy. Nebude núdza o žiakov.
Ešte dodám pár slov. Prídu sem i zdravotníci, psychológovia, aby dávali pozor na zdravie nie len fyzické, ale i duševné. Lebo budú žiaci veľa namáhaný na psychiku. Preto i psychológovia, a rôzny poradcovia. Na duševnú námahu je dobré i fyzicky cvičiť do určitej miery. Pret to budú i cvičitelia zo zopár bojových umení. Žiaci si budú môcť vybrať, ktoré bojové umenie sa budú chcieť učiť. Bude tu i odborník na Vymani Šástri – učiteľ Mahito Watabe, ktorý je teraz žiaľ chorý, no onedlho sa ukáže, po prekonaní choroby. Zatiaľ je to všetko, povedali Ste, ako budete učiť, vypíšete si z toho učiteľské postupy a môžete sa začať pripravovať. Než sa dostavia, ostatný učitelia, ktorý sem zatiaľ neprišli. Ďakujem Vám za účasť, na tejto akejsi porade a oboznámení sa z postupmi, ako učiť. Pri diskusii teraz si môžte robiť i poznámky medzi sebou ako učiť. Diskusia môže začať.“