Choď na obsah Choď na menu
 


Mágia inak - tiež je to Mágia

Tieto prednášky sú na príkladoch iluzionistu Davida Copperfielda – je známe, že jeho práca sú ilúzie

 

Čo je mágia

     Hneď na úvod poviem, že mágia má veľa spoločné z nadprirodzenými schopnosťami. No ak je to pravda, pozrime sa na svetoznámych iluzionistov, čo sa učili v údajnej škole bielej mágie. Veď predvádzajú kúsky, pri ktorých človek upadá do úžasu. Napríklad prechod cez Čínski múr, alebo levitácia, či nechať zmiznúť sochu slobody, či Orient expres. Keďže je mágia nadprirodzenými schopnosťami, je prechod cez Čínsky múr koncentráciou na odhmotnenie tela a jeho držanie po hromade. Koncentrácia nadprirodzených schopností vyžaduje takú čistú myseľ, v ktorej by človek myslel len na pár myšlienok a to: odhmotniť vlastné telo a dať ho do jednej myšlienky. Táto myšlienka spolu z inou musí myslieť na pohyb v múry. Každá časť tela je v myšlienke, i za pohybu tela cez múr. Pohyb v múry je za pomoci myšlienky, podobne ako v levitácii. Ak by človek v múry nepohyboval svoje telo za pomoci myšlienky, asi by sa prepadal stále nižšie a nižšie. Preto musí myslieť na to, aby bol stále v rovnakej výške. No toto je podobné, ako pri levitácii. Ak človek zvládne prechod cez stenu a je schopný to opakovať do neviem kedy, cvičenie levitácie je omnoho ľahšie pre toho duchovného cvičenca nadprirodzených schopností. Levitácia je podobná prechodu cez stenu v tom, že cvičenec musí myslieť na to, aby nespadol, aby udržal svoje telo na niektorom mieste tela nad zemou. Napríklad, keď človek „visí“ za obe ruky a jednu lýtkovú časť nohy, či nôh oboch vo vzduch, a opiera sa myšlienkou, ktorá vznikla v hlave a prešla do údov, aby udržal telo vo vzduchu, musí sa opierať o vlastnú myšlienku na rukách, nohách, či na chrbte, či na bruchu. Človek musí tak rozvinúť vedomie, aby oddelil myslenie na to, čo má robiť pre potrebný trik, a myslieť zároveň na správne používanie svojho vedomia, ktoré napríklad nechá zmiznúť sochu slobody, ako to bolo v prípade D. Copperfialda. No v tomto prípade ide nie len o odhmotnenie, ale i o jasnovidectvo prítomnosti, ktoré pomôže preniesť odhmotnenú sochu slobody na iné miesto. V tomto prípade ide o prenos myšlienky mimo tela. Na to aby človek dokázal nechať zmiznúť niečo, a inde sa to objaví, je treba cvičiť jasnovidectvo, v ktorom sa prenáša vedomie, a vo vedomí je odhmotnená socha Slobody. Pri tomto úkone je vedomie cvičenca z nadprirodzenými schopnosťami roztiahnuté do obrovských rozmerov sochy Slobody, či Orient expresu. Tento úkon je na princípe cvičencovej schopnosti zamieriť a roztiahnuť vedomie. Pomocou vedomia uchopiť Orient expres, či sochu Slobody a za pomoci jasnovidectva prítomnosti preniesť odhmotnenú sochu Slobody, či Orient expresu niekam inam. Jasnovidectvo sa dá vycvičiť pomocou predstavivosti. Predstavíme si, kde chceme preniesť nejaký predmet. A  prenášame. To je všetko, je to jednoduché. No na to treba dlhoročného tréningu a trpezlivosti. No sú i ľudia, ktorí nemusia dlho trénovať a ide im to o niečo ľahšie, ktorí dostali väčší dar nadprirodzených schopností do vienka než ostatný.

     Tieto myšlienky dokazujú, že nadprirodzené schopnosti existujú, a ja som sa snažil Vám ich aspoň trochu priblížiť.

     Na otázku, čo je mágia odpovedám: pri bežnom živote prúdia myšlienky v hlave, no pri nadprirodzených schopnostiach, a ich cvičení sa jedna myšlienka zastaví a začne sa prehlbovať a zhmotňovať – ide o zhmotnenú myšlienku.

 

Magický výcvik

     V tomto výcviku v napr. niečo podobnom ako v kláštore sa cvičenec ocitá medzi učiteľmi a žiakmi. Je odlúčený od okolitého sveta. No i tak môže na čas vyjsť von na prestávku – malé prázdniny, aby si oddýchol. V tomto odlúčení by mal sám od seba pracovať a učiť sa duševným postupom, ktoré potom v meditácii využije. Najprv sa musí naučiť teóriu, ako má postupne v meditácii pokračovať. No je lepšie ak bude počúvať majstra – či cvičiteľa, ktorý bude počas žiakovej meditácie hovoriť, čo v nej robiť, čomu dávať prednosť. Od meditácie prejdime na chvíľkovú koncentráciu, napr. na úkon posunúť predmet silou vôle. No na tento úkon sa musí – môže človek pripraviť i za pomoci meditácie. Niekoľko týždňov, možno mesiacov v odlúčení sa učí len meditovať. Aby si cvičenec zvykol na duševné pochody a postupné zaťažovanie vedomia, aby mohol uvoľniť svoje schopnosti. Mimo meditácie sa učí i chvíľková jednobodová koncentrácia, bez meditácie niečo robiť s predmetom napr. posunúť ho vôľou, či ho nechať zmiznúť. Toto robiť podľa svojich duševných síl –nepreháňať to. Na toto by mal cvičiteľ dohliadnuť, aby žiak -– žiaci nepresilovali sa, bo je riziko, že sa vyčerpá, veľmi ho to oslabí. Dĺžku a silu koncentrácie určiť by si mal sám žiak za pomoci učiteľa. Teda žiak a učiteľ, by mali spolu vychádzať. Mimo cvičenia by mali žiaci študovať tieto nadprirodzené javy teoreticky, a učiť sa ich. Aby v cvičení nemuseli dlho premýšľať, čo majú v daný okamih robiť z vedomím. Mimo cvičenia by mali žiaci prejavovať, takú činnosť, aby si oddýchli od duševnej námahy. Môžu napr. cvičiť i fyzicky, s činkami, či niečo robiť, variť si, či podobne sa učiť psychológiu, aby lepšie poznali samých seba a svoje schopnosti.

     Ak nemá človek možnosť sa dostať do takejto, či podobnej spoločnosti a má možnosť si získať učiteľa na vycvičenie svojich schopností, nech si ho získa svojou oddanosťou k týmto schopnostiam. Bo nie vždy má človek možnosť získať dobrého priateľa, a k tomu ešte dobrého, schopného učiteľa na nadprirodzené schopnosti. Človek z nadprirodzenými schopnosťami by mal učiteľovi povedať o svojom probléme, že nevie svoj dar usmerniť, či skrotiť. V tomto prípade nemusí chodiť do nijakého kláštora, kde sa učí nadprirodzeným schopnostiam, ale z učiteľom pomaly cvičiť. Podľa toho, ako sa žiak cíti, mal by začať buď z meditáciou, alebo z jednobodovou koncentráciou na daný predmet, ktorým chce buď pohnúť, či preniesť vo vzduchu, či ho preniesť cez niečo. Ak si trúfa, i to i to, môže nechať na učiteľovi, čo zaradí k bodu, ktorým sa má začať, či postupne cvičiť oboje v určitom časovom rozpätí. Po dohode žiaka a učiteľa, sa začne cvičiť určitý rozvrh voľných a zamestnaných hodín v určitom pomere počas dňa, či týždňa. Ak bude žiak vytrvalý a učiteľ bude čo najviac sa snažiť o dokonalosť svojho žiaka, môže sa dostaviť žiadaný výkon. No, aby k tomu došlo, musí žiak sám javiť svoju schopnosť usmerniť. Niekedy môže –mal by sa zaujímať o to, aby aspoň z1% zo 100% chápal, odkiaľ a prečo má svoje schopnosti. Mal by im, čo najviac porozumieť. Ak mu to bude robiť problémy, nech sa radšej nezaujíma odkiaľ ich má, po nejakom čase to možno zistí sám. Mal by sa žiak učiť od učiteľa aspoň teórii, ako sa má pokračovať v meditačnej mágii, či v jednobodovom sústredení sa na daný predmet a vôľou ním hýbať, či ho nechať zmiznúť. Učiteľ by mal žiakovi upraviť životné tempo, a životnú filozofiu, spolu zo žiakovými nadprirodzenými schopnosťami, podľa toho, aby žiak na to prišiel postupne sám.

      Ak zistíme úvahou, či rôznymi skúsenosťami a pozorovaniami, že máme nadprirodzené schopnosti, je lepšie ich cvičiť, alebo ak ich nechceme, stačí cvičiť meditáciu a myseľ na to, aby sa človeku nechvelo telo. Túto meditáciu cvičiť podľa potreby. Svoje nadprirodzené schopnosti môže zistiť logickou úvahou sám o sebe. Môže nám napríklad vynechávať pamäť, môžeme dostávať tzv. okná, no nie z liehovín, či omamných látok. Tieto okná sa budú pomaly zväčšovať, a narastať ich sila či počet, ak nebudeme sa snažiť o duševný kľud za pomoci meditácie. Ak začneme z meditáciami potom, čo sme zistili, či nám iný poradili, že máme tieto schopnosti a nemáme učiteľa, či možnosť sa dostať do spoločnosti o ktorej som spomínal na začiatku, musíme sa spoľahnúť na knihy a na vlastné skúsenosti. No zohnať knihy na túto tému je ťažké, bo nie v každej knihe sú postupy čisté ???. Je preto lepšie, ak sa budeme snažiť iba úvahami a skúšaním sa meditovať, či jednobodovou koncentráciou hýbať predmetmi, či ich odhmotňovať. Už od začiatku by si mal cvičenec zariadiť podľa toho, ako si trúfa zaradiť svoje schopnosti do svojho života, a podľa toho cvičiť a uvoľňovať sa. Mal by striedať cvičenia a pauze počas cvičení i voľné dni. Voľné dni, a pauze sú veľmi dôležité i počas cvičení. Cvičenec by mal rozumne narábať z týmto rozvrhom. A mal by voľné chvíle –dni, bez cvičení, zamerať tak aby príliš neunavoval silu vôle. Napríklad robiť činnosť, pri ktorej telo pracuje automaticky, bez rozmýšľania a nie dlho. Svoje povahové vlastnosti usmerňovať, a snažiť sa byť kľudný a pestovať miernosť a iné. A za každých okolností sebakontrolu –no nie násilne, aby sa cvičenec neprepracoval. Na toto je lepšia sebadisciplína, i Budhizmus. Na začiatok narábania sa týchto schopností som opísal dve činnosti, levitáciu a prechod cez stenu, ktoré naväzujú na seba. Najideálnejšie je začať z hýbaním predmetov pomocou sily vôle, či meditáciou. Cvičiť by sa malo začať s tým, na čo si trúfame, na čo máme predpoklad.

 

Základné nadprirodzené úkony

     Levitácia je vznášanie sa ľudského tela duševných (nadprirodzených síl) schopností človeka, bez použitia akýchkoľvek technických zariadení, či pomôcok. Tieto duševné –nadprirodzené schopnosti sa vyskytujú veľmi zriedka. Môžu sa vyskytovať u niekoho viac, u niekoho menej, u iného vôbec. No dajú sa i vypestovať, ale bude to záležitosť na celý život, a bude tu záležať, kto má koľko takýto dar silný, či slabý.

     U človeka sa ojedinele vyskytujú rôzne nadprirodzené dary – sily. Môže to byť nazeranie do budúcnosti, minulosti, či súčasnosti, a tak sa dozvedieť touto cestou informácie, ku ktorým inak nemáme možnosť prísť. No ostatný ľudia sa na tento dar pozerajú skepticky, a neveria človeku, ktorý nazrel vnútorným zrakom (najviac vnútorný zrak pracuje počas snenia – za spánku, keď sa cez deň na sny rozpamätávame, i vtedy pracuje vnútorný zrak, ktorý „hľadí“ na obrazotvornosť, alebo je obrazotvornosť a vnútorný zrak iné a obrazotvornosť zase niečo iné? – neviem) do minulosti, súčasnosti, či do budúcnosti. Tento dar sa volá jasnovidectvo. Môže sa prejavovať obrazne, zvukovo, či hmatovo. Obrazne –vidíme vnútorným zrakom dej, čo sa odohráva v minulosti, v prítomnosti, či v budúcnosti, hoci pozorovateľ je vzdialený i stovky kilometrov od deja, hoci je vzdialený časovo v minulosti, či v budúcnosti. O prejave je to podobné. Je tiež možné, že jasnovidectvo sa prejavuje obrazne, zvukovo, hmatovo, a čuchovo naraz. Tento jasnovidecký vnem zanechá v nás dojem, pomocou ktorého tento vnem zaradíme medzi vymyslený sen, alebo k jasnovidectvu. To bude záležať na úvahe a sile zážitku daného človeka kam tento „jav“ zaradí.

     Medzi nadprirodzený dar patrí i schopnosť nechať predmet zmiznúť z miesta napr. na nočnom stolíku, na miesto iné, napr. na kuchynský stôl, ktorý sa nachádza v inej miestnosti. O tomto druhu nadprirodzených dejov sa takmer nič nevie. No v podstate ide o toto: daný predmet, ktorý chceme nechať zmiznúť, a preniesť ho do inej miestnosti tak, aby ho nikto nevidel iba vtedy, aby sa zjavil sa deje toto: na predmet pôsobíme nadprirodzenou silou. Táto sila rozloží predmet na také častice, ktoré prejdú cez múr, ktorý je medzi dvomi izbami. Takýto rozložený predmet je buď premenený na megnetizmus, alebo sú častice predmetu v nadprirodzenej sile rozhádzané. No aby nedošlo ku strate častíc predmetu je rozložený predmet magnetickou silou viazaný na nadprirodzenú moc. To je takzvaná dematerializácia, po ktorej nasleduje prenos nadprirodzenej sily a dematerializovaného predmetu. Prenos sa podobá na vysielač rádiového, či televízneho signálu. Po prenesení predmetu do druhej izby –na kuchynský stôl sa dematerializovaný –rozložený predmet opäť zloží do pôvodného stavu, ako bol predtým. Tomu sa hovorí materializácia. Tento úkon by bez použitia nadprirodzených síl by nebolo možné vykonať. Dokonca ani technika dnešných dní, ktoré vyvinul človek, nie je možné vykonať. Možno až niekedy v budúcnosti ak prežijeme a vedci budú bádať, a svoje nápady ľudom poskytovať.

     Nadprirodzená sila sa používa i na prenos predmetov v priestore. Nie nechať zmiznúť, ale nadprirodzenou silou pohnúť predmetom. Táto sila pochádza z človeka, z tzv. vedomia. Vo vedomí sa neskrýva len povahové vlastnosti človeka, vedomie, ego a iné, ale aj tzv. psychokinetické vlastnosti. Tieto vlastnosti sú schopné týchto, už spomínaných dejov. No človekom nie sú prebádané, no i tak nimi ľudový liečitelia liečia také choroby, pri ktorých moderná medicína zlyhala. No človekom nie sú prebádané sily, ktoré spôsobujú levitáciu, nechanie zmiznutia a objavenia sa predmetu, alebo jeho posun v priestore z miesta na miesto. No rovnako nie je prebádaná oblasť ľudových liečiteľov, ktorý dotykom ruky ozdraví telo iného človeka. Neviem, či nadprirodzená sila na psychokinetiku a liečenie ja jedno a to isté, alebo je to iné. No dá sa to všeobecne nazvať bio –energie.

     Bio –energie hýbu predmetmi, dokážu nechať zmiznúť a znovu sa objaviť predmet na inom mieste, dokážu levitáciu človeka, liečia ľudí. To je všetko možné, no je i veľa skeptikov, ktorý toto všetko všemožne potláčajú. A čo ty?

 

Výcvik pocitových vnemov pre levitáciu.

     Aby sme pochopili, prečo je výcvik vnemov –hmatových, dôležitý na levitáciu, musíme pochopiť čo je vnem. Vnem pre levitáciu poznám hmatový, ktorý je pre levitáciu veľmi dôležitý. Hmatový vnem postupne premieňame –vymieňame, za vnem duševný. Duševný vnem je podľa mňa, roztiahnutie duše na potrebné miesto – ide o akúsi predstavu, ktorú vidíme a cítime na potrebnom mieste pri zatvorených, alebo privretých očiach. Podľa iných je duševný vnem len určitá časť bio –energií, ktoré ovláda duša. Podľa ďalších, je vnem pre levitáciu len telo duše – človeka, ktoré vycíti potrebný vnem na danom, potrebnom mieste astrálneho tela.

     Vráťme sa však na premenu vnemu hmotného, na vnem duševný. Ak nie sme schopný sa sústrediť pri bežnom ruchu medzi ľuďmi, bude lepšie sa niekam pohodlne usadiť. V osamotenej izbe. Môžeme si pustiť i hudbu, alebo i bez hudby a pri tom sa sústrediť na to, aby v hlave –mysli, už neprúdili myšlienky. Ak toho nie sme schopný, musíme sa naučiť tento úkon niekoľko ráz do týždňa cvičiť sa v čistení mysle –teda stav bez myšlienky. Už tento úkon má počiatok na určitú myšlienku, na akýsi vnem. Vnem na čistú myseľ. Toto nie je stopercentný vnem, no z toho vychádza vnem, buď taký vnem ktorý nechceme, alebo taký, ktorý chceme. Vnem je pocit hmatového tela. No vnem sa vyskytuje i v tele astrálnom. Vnem v tele hmotnom (pre levitáciu) je hmat. V tele jemnohmotnom sa prejavuje podobne. Uvedomujeme si svoje astrálne telo za pomoci myšlienky. V tele hmotnom sme si zvykli na hmat. Vždy, keď sme niečo zacítili v tele, v mysli sa nám okamžite zjavila myšlienka, že nám na tele v určitej jeho časti niečo pôsobí na pokožku. V mysli sa preto objaví myšlienka, ktorá sa dá ovládnuť, a preniesť do astrálneho tela, i hoci je astrálne telo v hmotnom. Už samotná myšlienka, že nám niečo pôsobí na telo, je vnem duševný. Túto myšlienku ak sa naučíme ovládať, môžeme za pomoci tejto myšlienky ovládnuť nielen svoju bolesť, ale aj ovládnuť bio –energie, alebo svoje astrálne telo. Ak nám niečo pôsobí zvonka na telo, pocítime to. To je cesta pocitu z tela hmotného, do tela astrálneho –duše –mysle. Cesta, ktorá pôsobí opačne, pocit ktorý vzniká najprv v mysli (duši) a potom cestuje cez astrálne telo do hmotného je opačná od zvyčajného vnímania a používa sa na čarovanie. No najprv sú vnemy hmotné a po postupnom oboznamovaní sa pri cvičení sa začnú prejavovať i bio –energie potrebné pre levitáciu. Bez týchto vnemov by sme ani neovládali mágiu. Bo je toto potrebné i na prechod cez napr. múr. No na tento úkon a nie len na tento, je dôležité (podľa mňa) presun, duše po a v tele. Možno nie presun duše po tele ale jednej myšlienky, ktorá prechodom tela cez myšlienku je schopná odhmotniť celé telo, poprípade i telo niekoho iného. Čiže v celej mágii ide o toto: zhmotniť myšlienku, či odhmotniť telo.

     Pre levitáciu je potrebné vnem odhmotniť a zhmotniť ho pod telo, a potom dvíhať myšlienkou, ale i posúvať ním po tele a dvíhať. Pri levitácii si musíme zvyknúť posúvať bio – energie myšlienkou tak, aby sme tie bio –energie mali vždy medzi telom a zemou –planétou. Ak by tak nebolo spadneme. No je ešte jeden spôsob ako levitovať. Musíme do jednej myšlienky dostať celé telo, podobne ako pri prechode cez múr. No toto je oveľa jednoduchšie, a navrhujem len pre týmto jedno myšlienkovým telom, aby sa cvičilo i podľa pocitov. Podľa pocitov si v mysli a celom tele zvykneme na prenosy bio –energií. Tento výcvik nám pomôže ľahšie ovládať jednomyseľnú myšlienku, ktorá ovládne celé telo.

 

Dôležitosť výcviku pocitových vnemov pre prechádzanie stenou

     V levitácii sa cvičenec – mág spolieha na svoje pocity tela – hmat. Po celom tele. Pri levitácii treba bio – energie ovládať mysľou – vôľou na potrebných častiach tela na povrchu. Tu je rozdiel medzi levitáciou a prechodom cez múr. Myšlienkou cvičenec opiera svoje telo na povrch tela. No prechodom cez stenu je hmatový vnem dôležitý vo vnútri tela. No sila myšlienky vo vnútri tela musí byť taká, aby nenarušila vnútornú harmóniu energetických sietí orgánov a tiež čakri, a ic prácu. Ide o iný druh bio – energií, alebo o iné frekvencie tých istých bio – energií aké sú v tele?

     Ak niekto prechádza cez múr, mal by mať ešte pred ním v mysli úplný postup, ako prejsť múrom, sklom, stenou, drevom, betónom či podobne. Najprv sa musíme skoncentrovať. Vyčistiť myseľ od vedľajších myšlienok. Potom na skúšku, či sme dobre skoncentrovaný, do jednej časti tela, napríklad ruky vtiahnuť energie, no nesmú byť v okolí ruky, musia byť v naj. A potom skúšame vôľou jemne vycítiť energie v ruke, ktorá sa postupne premieňa na určitý druh svrbenia, ktoré zároveň i trochu vibruje. Tento pocit bude lepšie vykonať zo zatvorenými očami. Pomocou týchto vnútorných pocitov zo zatvorenými očami, sa postupne vnútorné oko (ktorým vidíme sny počas spánku – duševne chorý ľudia majú vidiny pred týmto vnútorným zrakom, asi preto bo ho necvičia týmto spôsobom) začne aktivovať a sledovať tento dej. No neviem, či sa vnútorný zrak prenáša po tele, alebo tento pocit sa sleduje vnútorným zrakom na princípe jasnovidectva prítomnosti. Ak máme vnútorný zrak dobre vycvičený, začne pri zatvorených očiach vidieť (neviem, či v hlave, alebo v ruke) bio – energie, ktoré zhromažďuje v ruke, pomocou pocitov v spomínaných častiach tela. Pomocou pocitov v ruke si predstaviť v mysli pociťované časti tela. Po nejakom čase sa začne prejavovať buď pohyb mysli v tele, alebo jasnovidectvo prítomnosti, ktoré bude „zaostrené“ na vlastné telo. Po týchto pocitoch by mala nastať dematerializácia, no neviem ako sa to stane, bo s tým nemám žiadne skúsenosti. No možno už spomínané svrbenie v ruke spôsobené vôľou vlastnou, začne vytvárať vibrovanie, ktoré musíme ovládnuť do cvičenej časti tela, no musí sa to jemne a slabo začínať. Postupne to zosilňovať. Potom by mala nastať intenzívna myšlienka na dematerializáciu. Zo začiatku slabo a postupne silnieť –do určitej miery. Mali by sme spájať jemné svrbenie z vibrovaním spolu, postupne silnejúcou myšlienkou dematerializácie ruky. Ide tu o spojenie myšlienok na pocit svrbenia a vibrovania dematerializácie. No toto cvičenie je náročné na vôľu, preto je lepšie sa mu venovať napr. raz do týždňa, aby sme si zvykli. Keď sme začiatočníci je ideálne učiť sa meditovať, a cvičiť sa v pociťovaní hmotných vnemov v tele zo zatvorenými očami. Potom začne pracovať i vnútorný zrak, ktorý sa začne špecializovať na vôľou ovládané pocity. Vnútorný zrak začne postupne vnímať bio - energie.

     Po ovládnutí vnútorného zraku, ktorý už vidí bio – energie (zo začiatku len pozorovať, neskôr ovládať bio –energie) posúvať vôľou bio – energie tela, ktoré práve cvičíme. Tu na tomto mieste by malo byť odhmotnenie. Ide o intenzívnu myšlienku v predstavivosti – pred vnútorným zrakom, ktoré po dlhšom cvičení (možno i niekoľko rokov) sa začne prejavovať tým, že bude vykonávať rozkaz na dematerializáciu. V princípe ide o tú myšlienku, ktorá odhmotňuje telo. Malo by to nastávať postupne. Vyčistiť myseľ, skoncentrovať vnútorné oko na bio – energie, sústrediť ich postupne do celého tela, a myšlienkou intenzívne odhmotňovať, ako som už spomínal. No pri tomto myslieť zároveň na to, aby sme sa pohybovali myšlienkou tak, ako počas levitácie vo vzduchu. Ide o to, aby sme neprepadli hlbšie v stene. Tu sa prechod cez stenu a levitácia podobajú. Podobajú sa pravdepodobne (možno!) i v pocitoch. Pocit počas levitácie sa opiera o telo, no počas prechodu stenou je v tele. V stene musíme dbať o rovnakú výšku, v akej musíme telo držať pomocou vôle – i počas levitácie musíme držať výšku tela nad zemou, aby sme nespadli. V múry musíme myslieť na viac vecí naraz. Toto všetko by mala myseľ držať pod kontrolou: Myslieť stále na odhmotnenie tela, sústredenie bio – energií v tele, pohyb tela, pohyb bio – energií v tele a priestore, pohyb tela v priestore a zároveň pohyb bio – energií v tele a v priestore. Ak to zvládneme a vychádzame postupne z múru, treba tú časť tela, ktorá vychádza z múru, pocitom, ktorý vzniká na základe trenia vo vnútri múru, postupne zhmotňovať. Myšlienkou, ktorou sme precítili celé telo, za pomoci pocitu – čiže hmatu, sa postupne uvoľňuje, a ide späť do mysle. Tu bol opäť spomenutý pocit hmatový. Ten je veľmi dôležitý pri narábaní z bio – energiami. Po dlhšom cvičení z bio – energiami začneme nielen zrakom, ale i hmatom v tele, no i okolo tela vycítime prúdy bio –energií. Je to síce dobré znamenie, a hodí sa trik zo zmiznutím vecí, zvierat, ľudí a vzápätí sa inde objavia, no je nebezpečné, bo pri nedbaní na svoje schopnosti sa môže stať, že začneme nevedome odoberať bio – energie od iných, ktorých to oslabí. No tento princíp odoberania bio –energií iným, sa dá usmerniť na pohyb predmetov, či ľudí a iného, vôľou. Čiže, ak sa začne prejavovať, že bio –energie nám unikajú bez nášho súhlasu mimo tela, môžeme sa sústrediť na pohyb vecami vôľou, bez viditeľnej opory, či nechať niečo zmiznúť tu, a inde sa to zjaví. Tu sa začne uvoľňovať i myseľ a musíme ju usmerňovať, inak sa zbláznime. Správnym cvikom môžeme túto myseľ vodiť po celom existujúcom stvorení sveta, vesmíru. Dôležitosť pocitov hmatových pre prechod stenou ste už hádam pochopili, že nahrádza hmotný zrak –oči, pokiaľ sme v stene. Tento hmatový pocit pri prechode stenou kontroluje zase zrak nehmotný, čiže vnútorné oko, ktorým pozorujeme sny počas spánku. Vnútorné oko zohráva veľkú rolu v tele pokiaľ cvičíme. Toto oko sa na povel mysle pohybuje za tým hmatovým pocitom.

     Po vypestovaní hmatu počas meditácií postupne sa vypestujú bio – energie, ktoré vidíme rôznej farby u rôznych ľudí. To záleží od toho, akú máme schopnosť vidieť farby vnútorným zrakom. Môžu byť rovnaké, no nemusia u rôznych cvičencov. Väčšinou ide o jemný dotyk, o veľmi hladkú látku, ak cítime i tieto bio – energie pre mágiu. No môže to byť pocit od jemných dotykov až po drsný pocit chladu, či tepla. No môže to byť i teplota tela.

 

Magické pomôcky

     Sú to pomôcky, ktoré sa používajú pri rôznych úkonoch mágie bielej, či čiernej, rituálnej, prírodnej. Pri magickom rituály majú magické pomôcky rôznu funkciu. Napríklad na uctievanie bohov, či démonov, no i duchov. Napríklad magická pomôcka ihla a bábka sa používa na zranenie inej myslenej osoby. Tu sú ihle príčinou bolesti, ktoré vznikajú pri vpichnutí ihly do bábiky, ktorá predstavuje osobu, ktorej chceme uškodiť. Keďže neovládame nadprirodzené schopnosti –psichokinézu, čo umožňuje pohyb bio –energií, sme nútený iba trocha predstavivosti a uchovanie tejto myšlienky –predstavy v mysli pár sekúnd, poprípade minút, a ostatné záleží na sile myšlienky. V tomto prípade ihly v bábike predstavujú silné bio –energie škodlivé, ktoré sú vtlačené v človeku. Ihly v bábike sú skutočné. No v praxi je to len určitý druh škodlivých bio –energií. No ak sa špatne sústredíme, škodlivé bio –energie sa môžu prejaviť opačne, možno i proti nám. Ak vpichneme do bábiky ihlu, dotyčný, ten koho predstavuje bábika pocíti jemné až veľmi bolestivé pocity. No výnimočne môže takéto vpichnutie i usmrtiť. To závisí len od sily myšlienok bosoráka, či bosorky, vo vzácnych prípadoch i mága. Túto pomôcku používajú taký, ktorý sú slabý v jasnovidectve prítomnosti a v ovládaní bio – energií na diaľku. Ihla v tomto prípade predstavuje prúd škodlivých bio –energií, ktoré majú narušiť bio – energetické cesty v človeku, ktorý je cieľom bosorákov, či bosoriek, či v krajnom prípade mága. Jedna ihla predstavuje istú silu škodlivých bio –energií, ktoré sa v ihle skoncentrujú podľa sily myšlienok bosorky, bosoráka, či v krajnom prípade mága. Ak vie človek ovládať prúd bio – energií vo svojom okolí, nepotrebuje na pôsobenie bolesti ihlu a bábiku. Stačí ak v blízkosti osoby, ktorej sa má ublížiť, zameria svoje bio –energie a vlastnou vôľou začne pohybovať bio – energiami človeka, môže doň vpichnúť svoje zlé bio – energie. No nemusí na to používať vpichnutie, stačí ak mu v jeho tele posunie hlavné centrá čakier a chvíľu ich podrží a zmení. Človeku začne zle pracovať bio – hodiny a začne pociťovať zdravotné problémy. Ak svoje energie nechá v človeku, bude trvať dlho, než sa to dá do poriadku. Je možné to odbúrať iným človekom – psychotronikom, ktorý má tieto schopnosti.

     Ďalej napríklad dýka, meč, palica, či prút sa používa na prenos bio – energií, za pomoci ktorých sa hľadajú iné bio – energie, ako to je napríklad pri hľadaní vody. Voda má svoje bio – energetické pole, ako je to zo všetkým, ktoré má svoju silu a svoju vlastnú frekvenciu vo vibrácii. Prútik hľadá za pomoci týchto bio – energií. Ak na ne narazí, začne sa deformovať, ohýbať sa v rukách prútkara – za pomoci prútkarových bio – energií. Bio – energie narazia na bio – energie, a začne sa upravovať tok bio – energií až tak silno, že sa začne prútik ohýbať. No toto neviem či dokáže každý. Vyžaduje si to cvik. Tak ako je to zo psychotronikou. Psychotronik používa kyvadielko, ktoré je zavesené na predpísanom materiály, v ruke psychotronika. Tento psychotronik si myšlienku zastaví na danú otázku, a čaká na kyvadielko, až začne pracovať a zastavovať sa v usmerňujúcom smere, ktoré určuje v mapke pod kyvadlom. Mapka pod kyvadlom určuje smer bio – energií v kyvadielku. Kyvadielko len reaguje medzi bio – energiami psychotronika, a bio – energiami, ktoré sú určené v mapke pod kyvadlom. Čiže opäť len na prenos bio – energií. Za zložité sa dá považovať kotlík. V kotlíku sa totiž varí polievka jasnozrivosti. Tu prechádzajú jedny bio – energie z druhými, prítomnosť z budúcnosťou, či z minulosťou. A obraz sa vykryštalizuje na hladine. Opäť tu je prenos vibrácií z budúcnosti, prítomnosti, či minulosti do kotlíka na hladinu. No toto je trochu zložitejšie než doteraz spomínané pomôcky. Doteraz šlo len o prenos v prítomnom čase. No v kotlíku sa sústreďujú bio – energie i z minulosti, či budúcnosti. A to je zložitejšie. Už spomínaná dýka, meč a palica, tiež bio – energie prerušujú a tvoria rezom nové dráhy pre bio – energie iné. Sú to nové dopravné predpisy pre bio – energie.

     Ako som už spomínal, že na prenos bio – energií je treba jasnovidectvo, a na pohyb bio – energií je treba v sebe na ovládanie bio – energií tak možno pochopíte, že toto je nižší stupeň bosoráctva. Vyšší stupeň nepotrebuje bábiky ani ihly na škodenie iným. Vyššiemu stupňu stačí ak len pomyslí a chvíľu sa sústredí bez pomôcok. Pomôcky, sú len na vytvorenie predstavivosti, aby lepšie vedel si predstaviť dej, ktorý sa koná niekde inde. Ako som už spomínal, že sú len akési vodiče liečivých, či škodlivých, no i neutrálnych bio – energií.

 

Ilúzie a podvody.

     Ilúzie začínajú tam, kde končia podvody. A opačne, kde končia podvody, začínajú ilúzie. Ilúzie sú vlastne dokonalé podvody. Mohol by povedať neveriaci na čaro – mágiu. Ilúzie sú vlastne zhmotnené myšlienky čarodejov a mágov. Tieto myšlienky sú tak intenzívne, že dokážu pohnúť predmet, či ho nechať zmiznúť, alebo odhmotniť, a zase zhmotniť. Toto sú základné magické úkony, ktoré sa opakujú stále, len v rôznymi ľuďmi v rôznych trikoch a situáciách v rôznych miestach, či mestách. Týchto pár základných úkonoch je základ pre vystúpenia mágov v televízii, či na javisku. Mág môže pohybovať po stole zo železa vyrobeného predmetu. Nie je vidieť, že sa predmetu mág drží a nevidí, čím by ho posúval. Vyzerá to tak, že mág vôľou pohybuje predmetom po stole. No pod stolom môže byť magnet, alebo môže byť magnet pod podlahou a pomocník pohybuje predmetom po stole vďaka magnetizmu buď magnetom, alebo elektromagnetom. A nastane dokonalá ilúzia. K tomu ešte mág pridá letmý úsmev a gestikulačný pohyb rukou, aby nastala dokonalá ilúzia, alebo podvod ?. U mága je to podvod, no pre diváka je to dokonalá ilúzia. Alebo nechať zmiznúť predmet, či dokonca nechá zmiznúť mág sám seba. Vojde do truhle, ktorá má na niektorej strane, ktorú obecenstvo nevidí, dvierka. No najčastejšie to je spodok truhle, kde sú tajné, ktoré sú tak zamaskované, že nie sú vidieť. Mág však vie podľa hmatu a orientačnej pamäte, kde sú. Keďže je v truhle tma, musí i tak vidieť pomocou spomínaného hmatu a orientácie v priestore za tmy. Keď do nej vojde, necháva sa nejaký čas na to, aby mal čas odtiaľ ujsť a zatvoriť za sebou dvere. V tomto čase sa obecenstvo vzrušuje a čaká na dokonalosť ilúzie, ktorá je dokonalým podvodom. Ako je to z ilúziou, ktorá dovolí zmiznúť mágovi z troch trezorov, ktoré kontrolovali i diváci, či nie sú v nich nejaké dvierka ?. To mág neprezradí, lebo by sa z dokonalej ilúzie stal dokonalý podvod, a ľudia by prestali chodiť na vystúpenia a mág by mal po kšefte. Preto sa mágovia snažia stále vylepšovať svoje predstavenia, aby okúzlili, či očarili obecenstvo. Takto je to i z levitáciou. Mág má po tele nejaké magnety, ktoré sa upravili podľa mágovho tela, a má ich upevnené na tele, nohách, rukách, možno i na bruchu a chrbte, a má to zakryté šatami. Mág leží na podložke v divadle, pod ktorou je opäť dlážka. Medzi oboma dlážkami je silný elektromagnet, ktorý obsluhuje, poprípade obsluhujú pomocníci. Pomaly púšťajú pomocníci elektromagnety, ktoré pôsobia na upravené elektromagnety na mágovom tele, a tým ho zdvíhajú. Ak mág pohne nohami iným smerom, zapríčiní to klesnutie spodnej časti tela a tým z vodorovnej polohy tela, začne sa pomaly pohybovať do polohy kolmej nad dlážkou. Týmto spôsobom môže meniť svoju polohu nad podlahou. Po zdvihnutí začne otáčať vo vzduchu. Po daní jednej polohy, v ktorej sa robí drep, začne sa kĺzať buď hore alebo dolu. Záleží od toho, akú silu pôsobí elektromagnet na magnety umiestnené na mágovom tele. Mág je v tomto prípade závislý na práci svojich pomocníkov. Čiže dokonalá ilúzia. No ako to je s tými, ktorý majú naozaj psichokinetické schopnosti?: Tí nevystupujú v televízii, no niektorý i áno. Ľudia väčšinou nie sú schopný takej veľkej koncentrácie aby mohli v potrebný čas čarovať i bez prípravy. Možno sa dá, no musel by čarodej –mág byť veľmi dobre vycvičený, a svojou vôľou by musel mať veľmi odolnú voči rušivým elementom vedľajších myšlienok, a dejov okolo seba. Musel by byť schopný odolávať i psychickému a fyzickému pôsobením iných ľudí na neho –seba. Ak by nebol schopný odolať a čaroval by, môže sa stať, že počas čarovania zaváha, hoci málo a môže ho to stáť život, alebo život iných. Preto je dôležitá dokonalá sebakontrola. Pôsobením skoncentrovania sa na fyzické cvičenie ruší duševnú činnosť mága –čarovanie. No existujú i cvičenia na koncentráciu mysle a tela navzájom. Nie každý má k tomuto cvičeniu prístup. Preto je výskyt mágov veľmi riedki v súčasnom svete, v niektorých krajinách. Veľmi by pomohlo niečo podobné ako ponúka tréningová metóda z Karate Sanchin: Keďže myseľ prirodzene smeruje k lenivosti, stimulujúc aktívne ju držať v bdelosti: -i tento bod má za úlohu povzbudzovať stálu sebakontrolu mága po celý život, aby bol schopný hocikedy čarovať. Je ešte jeden bod veľmi dôležitý z tej istej tréningovej metódy, znie: Vždy trénovať obe, telo aj myseľ v zhode. Tento bod hovorí o koncentračnej dokonalosti medzi telom a mysľou. Dokonalá koncentrácia u ľudí z psichokinetickími schopnosťami robiť úplné divy, ako napríklad spomínané pohyb vecí bez dotyku, zmiznutia a objavenia sa, odhmotnenie, zhmotnenie, či levitácia. No na tieto úkony je potrebná už spomínaná koncentrácia a veľmi veľa času, trpezlivosti a viery. Pre dokonalú ilúziu potrebujú psichokineticky nadaný ľudia i vhodné podmienky. Často sa stáva, že títo ľudia sú na prvý pohľad akýsi kľudný. Je to pravda ?. V pár krajinách existujú tajné učenia, ktoré všetko toto dokazujú. Sú v nich i návody, ako sa tomuto duševnému rozvoju vylepšiť, či naučiť. No väčšinou je to tajné, a  zasvätených je to tajné, a zasvätených ja veľmi málo. No sú ľudia, ktorý si skúšajú svoje vlastné postupy, či postupy modernej psychológie. Najčastejšie je to psychológia a filozofia z východných náboženstiev, poprípade ich prerobené verzie. No na správny rozvoj musia byť podmienky, bez ktorých sa to nedá. Záleží len od toho, kto si ako zariadi život. Len dúfam, že tento spôsob života pochopia i psychiatri a iný neveriaci ľudia.

Magické rituály.

     Magické rituály využívajú rôzny šamani, či bosorky na získanie nejakej magickej sily, či moci. No nepotrebujú tieto rituáli ľudia z nadprirodzenou mocou – psychotronici či ľudia nadaný na psichokinézu – čiže ľudia schopný posúvať, či nechať zmiznúť predmet, či tvoriť svojou vôľou. Ale bosorky bez týchto schopností, sa spoliehajú na rôzne magické rituály, aby získali určitú nadprirodzenú schopnosť.

     V bielej mágii sa pred začatím spoliehajú na modlitbu, asi z toho dôvodu, aby sa nezneužilo týchto budúcich magických síl. Potom sa začne v magickom kruhu čarovať. Tento kruh slúži na koncentráciu sily, aby kúzlo neuniklo. Tento postup používajú jedinci, ktorý nie sú schopný udržať svoje či iného, magickú silu – bio – energie okolo seba. Podľa vlastných skúseností mi tento postup pripadá dobrí pre absolútnych začiatočníkov. Ktorý ešte nie sú schopný ovládať svoje sily, či sily iného. Ak si trochu osvojí ovládanie bio – energií, môže ísť von z kruhu. Nie je dobré stále čarovať v tomto kruhu, bo ak sa bude chcieť zbaviť zlých síl, a nebude mať možnosť tento kruh vytvoriť, tak to nedokáže. Bo sa spolieha len na ten kruh, ktorý slúži na ochranu pred zlými silami – bio – energiami. Po dosiahnutí určitého stupňa v narábaní z bio – energiami, je dobré prestať čarovať v kruhu, a čarovať mimo kruhu. Aby sme boli schopný vlastnou vôľou držať na uzde svoje sily, bio – energie. Z vlastnej skúsenosti viem, že sa dá naučiť čarovať i bez tohto magického kruhu. Keďže som o tomto kruhu nepočul, cvičil som i bez neho – čiže tento nie je treba. Ostatné záleží na sily vôle, nie v kruhu. A čo vyvolávanie Ozirisa, a ostatných bytostí na pomoc pri čarovaní ?. Ak sa má narodiť nejaký čarodej – mág, Boh –či tieto bytosti mu dajú do vienka istých strážnych anjelov, či bytosti, ktorý dávajú na neho pozor, a postupne ho v myšlienkach, sa snažia vychovať k dobru, či ku zlu, alebo niečo medzi tým. A v určitý čas sa začnú pohrávať z jeho vedomím, a jeho bio – energiami, aby si to dotyčný všimol. Ak si to všimne, je na to pripravený začnú sa u neho prejavovať nadprirodzené schopnosti. Niekedy prejaví záujem o tento druh literatúry, alebo si tvorí vlastné. Tieto bytosti začnú i bez toho vyvolávania prejavovať záujem a v určitý čas sa mu prihovoria v podobe vidín, snov, či telepatie, v niektorých prípadoch sa i zjavia. Čiže vyvolávanie oných bytostí nie je treba, oni sami začnú, veď je to ich práca, ktorou ich poveril buď Boh sám, či nejaký vyšší duchovia biely, alebo čierny.

     V čiernej mágii je ten istý postup. No s tým rozdielom, že máme na začiatku modlitbu, ktorá volá zlých, čiernych bytostí. V kruhu sa vyskytuje akýsi otvor, ktorým máme možnosť uniknúť, ak by nám tieto bytosti na nás nátlak, ktorému nie sme schopný odolať. Všetky pomôcky v čiernej mágii sú čierne, na rozdiel od bielej mágie, v ktorých pomôcky sú zase biele. Čierna mágia pôsobí proti životu, poškodzuje ho, a ho ničí. V čiernej mágii sa používajú i bábiky a ihly ako pomôcky na začarovanie určitej osoby a spôsobenie jej bolesti poprípade smrť. Ako to je zvykom v čiernej omši, kde sa za určitú službu vo svete v tomto hmotnom, žiada obeť často malých detí o ich krv – či o dušu. Napríklad, chceme získať niečiu lásku, či náklonnosť, nejdeme na to prirodzenou cestou formy ústnej, písomnej, či osobnej, ale ideme po riešenie nadprirodzené, a skúšame namiešať elixír lásky, v horšom prípade i čiernu omšu, v ktorej potrebujeme krv obetovaného dieťaťa, alebo jeho dušu ako protihodnotu za to, čo pre nás urobia démoni, či zlý duchovia. A dušu si vezmú zo sebou. Toto je azda to najdôležitejšie v čiernej mágii – obete detí a vzývanie diabla. No nájdu sa ľudia v minulosti, no i v prítomnosti, ktorý svoje nadprirodzené schopnosti, ako napríklad psychokinézu, či telepatiu a i rôzne „povzbudzujúce“ lektvare využívajú v čiernej mágii na už spomínané účely. Sila svojich myšlienok na čiernej omši môže ovplyvniť myslenie a konanie ľudí. Na príprave pred čiernou omšou sa slúžia na ženskom tele. Čierna omša je opakom najposvätnejšieho kresťasnkého rituálu. Je Bohorúhačstvom, a preto sa slúži naopak. Hymnus opisuje čiernu omšu, pri ktorej mal kňaz na sebe rúcho z vyšitými obscénnymi symbolmi, slúžil ju odzadu, znečistil hostiu a prosil diabla, aby im daroval mužnosť, slávu, bohatstvo a moc. To sa robí pre tých, ktorý opovrhujú Bohom, a chcú získať tieto ciele nadprirodzenou cestou, namiesto toho, aby sa sami snažili a dali sa na cestu sebapoznania, učenia, a odriekania ako je to v Čínskom, či v Japonskom, či v Indickom náboženstve – či v iných náboženstvách. Človek by mal nasledovať v týchto cestách ku mužnosti, sláve, bohatstve a moci, cesty ľudí, ktorý to takto už vykonali a stali sa slávnymi, pre svoje dokonalejšie vlastnosti než majú ostatný. Bo takmer každý, ktorý sa vydal na cestu sebapoznania, odriekania, a zhromažďovania cnostných vlastností, sa skôr, či neskôr stal vyhľadávaný pre učenie o pravde. Napríklad japonec Gitschin Funakoshi pri svojich tréningoch karate vo vodopáde študoval, rozoberal a poznával vesmír. Povedal i toto: Formou vesmíru je prázdnota, a prázdnota je sama formou“, Pri svojich tréningoch, ktoré sa konali v studenej vade vodopádov, sústredil svoju myseľ na študovanie vesmíru. Mohli by sme povedať, že karate tréning je akýsi rituál, studená voda spôsobuje, aby bol pri vedomí, veď studená voda spôsobuje šok pre telo. A čo myseľ? mohli by sme povedať, že bol myšlienkami vo vesmíre – čiže opustil svoje telo astrálne putoval vo vesmíre? Možno by sme mohli povedať, dokonalá harmónia tela a mysle, snáď sa držal jedného bodu tréningovej metódy Sanchin: „Vždy trénovať obe telo aj myseľ v zhode“. A to je cieľ magických rituálov – telo aj myseľ v zhode; no čo astrálne putovanie?